جاباما
۴۸۴۲۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکایت لشگري‌قوچانی از کیمیایی

ظاهرا حاشیه‌های فیلم «قاتل اهلی» تمامی ندارد. منصور لشکری‌قوچانی به تازگي در نامه‌ای از مسعود کیمیایی به شورای‌عالی تهیه‌کنندگان شکایت کرده است.

روزنامه شرق: ظاهرا حاشیه‌های فیلم «قاتل اهلی» تمامی ندارد. منصور لشکری‌قوچانی به تازگي در نامه‌ای از مسعود کیمیایی به شورای‌عالی تهیه‌کنندگان شکایت کرده است. در این نامه آمده: «اعضاء محترم شورای عالی تهیه‌کنندگان؛با سلام و احترام، اینجانب از آقای مسعود کیمیایی به دلیلی عدم رعایت قرارداد فی‌مابین شاکی بوده و قبلا به تاریخ ٠٧/١١/٩٥ نامه‌ای برای دبیر محترم شورای‌عالی تهیه‌کنندگان ارسال نموده‌ام.
لازم به توضیح است که طی نامه‌های تاریخ ١٠/٨/٩٥- ٢٢/٨/٩٥- ٢٢/٩/٩٥- ١/١٠/٩٥- ٧/١٠/٩٥ و ٢٠/١٠/٩٥ و نیز اظهارنامه ١٤/١١/٩٥ هیئت داوری خانه سینما را به عنوان داور مرضی‌الطرفین براساس اساسنامه خانه سینما معرفی نموده‌ام و مستحضر هستید که نامه‌های ارسالی فاقد وجاهت قانونی بوده و اظهارنامه تأییدی بر مکاتبات فی‌مابین مطابق قانون خانه سینما می‌باشد و علاوه بر اینکه آقای کیمیایی حکمیت خانه سینما را نپذیرفته‌اند، اعلام نموده‌اند که اینجانب به دادگاه شکایت کرده‌ام».
بخش دیگر این نامه به‌این شرح است: «اینجانب مراتب اداری و قانونی را پیگیری کرده و خواهم کرد و قطعا اگر خانه سینما حامی هنرمندان و هنربانان به عنوان داور توسط آقای کیمیایی پذیرفته نشود، پرونده از خانه سینما خارج و پیرو اختلافات حقوقی به قوه قضائیه ارسال می‌شود.
اعتبار و میزان مشروعیت «خانه سینما» با عملکرد آقای کیمیایی در حال خدشه‌دارشدن است و اینجانب حسن‌نیت خود را با پیگیری قانونی توسط خانه سینما ثابت نموده‌ام. امیدوارم اعضاء محترم شورای‌عالی تهیه‌کنندگان برای برون‌رفت از خلاف‌های مکرر استاد کیمیایی که باعث متضرر شدن بیشتر و بیشتر اینجانب می‌شود تدبیری بیندیشند و خواهشمند است ضمن بررسی قرارداد فی‌مابین اینجانب و آقای مسعود کیمیایی نظر قطعی خود را اعلام فرمایید.
با تشکر/ منصور لشکری‌قوچانی، تهیه‌کننده «قاتل اهلی»».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج