۴۸۴۳۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی S۸ یک مدل با ۶ گیگابایت رم دارد

تا این لحظه شایعات زیادی از گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس منتشر شده‌اند. در جدیدترین شایعه‌ها به این موضوع اشاره شده که قرار است مدلی با ۶ گیگابایت رم از تلفن‌های همراه هوشمند جدید سامسونگ در کشور چین عرضه شود.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: تا این لحظه شایعات زیادی از گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس منتشر شده‌اند. در جدیدترین شایعه‌ها به این موضوع اشاره شده که قرار است مدلی با ۶ گیگابایت رم از تلفن‌های همراه هوشمند جدید سامسونگ در کشور چین عرضه شود.
گلکسی S8 یک مدل با 6 گیگابایت رم دارد

در این شایعات گفته شده که پرچم‌دارهای جدید سامسونگ با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار مشتریان چینی قرار می‌گیرند. حتی به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند این تلفن همراه هوشمند را اواخر فروردین ماه در کشورهای مختلف از جمله آمریکا و چین خریداری کنند. البته بعید به نظر می‌رسد مدلی که شش گیگابایت رم دارد در خارج از کشور چین عرضه شود.
سامسونگ قبلا این کار را برای گلکسی نوت ۷ هم انجام داده بود و یک مدل مخصوص از آن با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تنها در کشور چین راهی بازار کرده بود. البته هنوز هیچ چیز قطعی از این S۸ نمی‌دانیم و هر چیزی که تا این لحظه درباره‌ی آن صحبت شده، در حد شایعه‌ است.

به احتمال زیاد گوشی جدید سامسونگ در اوایل فروردین ماه معرفی خواهد شد. با توجه به تصاویری که از این گوشی منتشر شده، سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت منتقل شده و صفحه نمایش فضای زیادی از روی گوشی را به خودش اختصاص داده است. همچنین گفته شده که سامسونگ از چند شرکت مختلف برای ساخت باتری S۸ استفاده کرده که یکی از آن‌ها سونی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج