۴۸۴۴۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امکان پرینت سه بعدی خودرو در خانه

دسکتاپ متال (یک استارت آپ آمریکایی) طرحی را پیاده سازی کرده که به کمک چاپگرهای سه بعدی بتوانید خودروی مورد علاقه‌ی خود را در خانه بسازید.

وب سایت کلیک: از زمانی که پرینترهای سه بعدی پا به عرصه‌ی ظهور گذاشتند، انتظار می‌رفت که مقدمه‌ای برای شروع زندگی راحت و لوکس باشد. پرینترهای سه بعدی علاوه بر کارایی در زمینه پزشکی و ساخت اندام‌های مصنوعی، اخیرا در حوزه‌ی صنعت مانند پل سازی و خودرو سازی نیز وارده شده‌اند.
امکان پرینت سه بعدی خودرو در خانه

دسکتاپ متال (یک استارت آپ آمریکایی) طرحی را پیاده سازی کرده که به کمک چاپگرهای سه بعدی بتوانید خودروی مورد علاقه‌ی خود را در خانه بسازید.

دفتر کار دسکتاپ متال در ایالت ماساچوست آمریکا واقع شده است. اخیرا این استارت آپ سرمایه‌ی معادل ۴۵ میلیون دلار برای پرینت سه بعدی قطعات خودرو جمع آوری نماید. به تازگی بخش های سرمایه گذاری شرکت های BMW، گوگل و لوز نیز اعلام کردند در این پروژه سرمایه گذاری خواهند کرد. به لطف چاپ سه بعدی، خودرو سازان می توانند قطعات پیچیده را سریع تر تولید کنند.

اووه هیگن از سرمایه گذاران شرکت BMW، معتقد است که شرکت تازه تاسیس دسکتاپ متال از نظر طراحی، سرعت ساختن نمونه‌ها و چاپ قطعات با کیفیت در حال محقق ساختن رویاهای افراد و کارخانه‌های صنعت خودرو است. لازم به ذکر است که چند ماه پیش از این قسمت سرمایه گذاری BMW اعلام کرد، ظرف یک دهه آینده قصد دارد مبلغی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار را در یک شرکت تازه تاسیس و نوپا که آینده حمل و نقل را شکل خواهد داد، سرمایه گذاری کند.

به همین علت بخش سرمایه گذاری BMW که البته مستقل از کارخانه خودروسازی آن عمل می کند، جدیدا دفتر خود را از نیویورک به سیلکون ولی واقع در شمال کالیفرنیا که سرزمین شرکت‌های نوپاست، منتقل کرده است.

مدیر اجرایی و یکی از موسسین دسکتاپ متال، ریک فولوپ گفت: همانند پرینت سه بعدی پلاستیک که توانسته تعریف جدیدی از سرعت در نمونه سازی را به عرضه کرد، چاپ سه بعدی فلز نیز تاثیر به سزایی بر نحوه تولید انبوه نمونه‌های اولیه در تمام صنایع اصلی خواهد گذاشت.

دسکتاپ متال از سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرده و از آن زمان تا تاکنون توانسته حدود ۱۰۰ میلیون دلار به منظور تحقق رویای خود سرمایه جمع آوری نماید. با این وجود هنوز هم مشخص نیست که دسکتاپ متال چطور می‌خواهد روش های موجود برای پرینت سه بعدی فلز را به نحو قابل توجهی بهبود دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج