۴۸۴۷۴۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آمار جالب ذوب آهن؛ یک حمله یک گل!

تیم ذوب آهن توانست با کسب یک امتیاز ارزشمند در برابر تیم العین امارات پای به دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

ورزش سه: تیم ذوب آهن توانست با کسب یک امتیاز ارزشمند در برابر تیم العین امارات پای به دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

شاگردان مجتبی حسینی که در این دیدار زیر فشار سنگین عمر عبدالرحمن و هم تیمی هایش قرار داشتند، توانستند با انجام یک فوتبال با حوصله و البته درخشش رشید مظاهری با کسب یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند، یک امتیازی که در صورت دقت مدافعین ذوب تبدیل به سه امتیاز میشد.

اما نکته ی جالب در خصوص دیدار تیم های ذوب آهن و العین آن است که شاگردان مجتبی حسینی در تنها موقعیت خود در این دیدار و اولین شوت در چارچوب توانستند گل خود را به ثمر برسانند. علاوه بر موقعیتی که بنگستون در نیمه ی نخست توپ را به میان تماشاچیان فرستاد، در جدی ترین موقعیت تیم ذوب آهن احسان پهلوان با استفاده از اشتباه مدافعین العین صاحب موقعیت شد که در ابتدا ضربه ی او توانست دروازه بان العین مهار و در ادامه پاس این بازیکن به بنگستون رسید که این بازیکن توانست دروازه ی خالی را باز کند. تک حمله ی مختصر و مفید ذوب آهن یک آمار جالب را برای این تیم به ارمغان آورد، یک حمله و یک گل!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      ذوب آهن و پرسپولیس آبروی فوتبال ایرانو جلوی عربا بردن با دفاع کردن اتوبوسی، ناسلامتی پرسپولیس صدرنشین لیگ ایرانه اونوقت میاد اونجور دفاعی بازی میکنه،نیمه اول که اصلا از نیمه زمین خودشونم رد نشدن

    • بدون نام

      ولی افسوس که یکی از تیمهایمان با باختش همه چیز را خراب کردوبا اینحال ،که شانس آورد بیشترنخورد مثل لیگ داخلی خوش شانس نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج