جاباما
۴۸۴۸۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازی‌های فیزیکی در انتظار استقلال

بازی در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ وجه ساده نیست. حتی اگر استقلال در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی هم مقابل رقبایش قرار بگیرد نباید حریفانش را ساده بگیرد.

ایران ورزشی: بازی در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ وجه ساده نیست. حتی اگر استقلال در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی هم مقابل رقبایش قرار بگیرد نباید حریفانش را ساده بگیرد. لیگ قهرمانان آسیا را همه تیم‌های آسیایی جدی می‌گیرند و برای قهرمانی در آن تلاش می‌کنند. اهمیت این بازی‌ها باید برای بازیکنان استقلال و کادر فنی‌اش نیز ملموس باشد و یکی از نکات مهمی که تیمی را به اهدافش می‌رساند تقسیم قوا است. در واقع هم باید برای ۹۰ دقیقه بازی‌ها انرژی را تقسیم کرد و هم برای کل بازی‌ها.
در بازی با الاهلی به وضوح دیدیم که غالب بازیکنان استقلال در نبردهای فیزیکی بازنده بودند و نمی‌توانستند تنه به تنه بازیکنان قلدر حریف بگذارند. این وضعیت در آینده هم استقلال را به چالش خواهد کشد. بخصوص بازی با لکوموتیو که از جمله تیم‌های فیزیکی محسوب می‌شود. همین الاهلی هم در بازی برگشت قطعا دستورات تاکتیکی‌اش را فیزیکی‌تر خواهد کرد که این برای بازیکنان ظریف اندام استقلال می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد. شاید اگر تیموریان اجازه بازی در استقلال داشت، تا حدودی این نگرانی‌ها از بین می‌رفت...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج