۴۸۴۹۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

حرف های جنجالی پیام صالحی در مورد آلبوم جدید آریان

گروه محبوب آریان از بین می‌رود؟!

پیام صالحی یکی از ارکان اصلی گروه آریان است که سال ها پیش همراه علی پهلوان تصمیم به تشکیل این گروه گرفتند. صالحی به عنوان یکی از ستارگان گروه پرطرفدار آریان، به شهرت زیادی دست یافت.

گروه محبوب آریان از بین می‌رود؟!

تماشا: پیام صالحی یکی از ارکان اصلی گروه آریان است که سال ها پیش همراه علی پهلوان تصمیم به تشکیل این گروه گرفتند. صالحی به عنوان یکی از ستارگان گروه پرطرفدار آریان، به شهرت زیادی دست یافت.

او حالا به شدت از عدم انتشار آلبوم جدید آریان ناراحت است و می گوید آنهایی که من را متهم به کم کاری در آریان کردند حالا باید بروند و آن حرف ها را به شرکت تهیه کننده آلبوم بزنند. این شما و این حرف های جالب پیام صالحی.

گروه محبوب آریان از بین می‌رود؟!

از آلبوم جدید آریان چه خبر؟ طرفداران آریان خیلی وقت است که منتظر آلبوم جدید شما هستند.

- من هم مثل شما منتظر انتشار آلبوم هستم! آخرین خبری که در مورد آلبوم دارم این است که آلبوم در اختیار آقای رجب پور و شرکت ترانه شرقی است. آقای رجب پور هم می گویند فعلا تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری نمی توان مجوز انتشار آلبوم را دریافت کرد. علی پهلوان و بقیه بچه های گروه هم از این موضوع باخبرند که حدود ۹ ماه از تمام شدن کارهای آلبوم می گذرد اما متاسفانه هیچ اتفاقی برای آلبوم نمی افتد.

الان این شائبه پیش آمده است که انگار کارهای آریان دیگر برای هیچ یک از بچه های گروه اهمیتی ندارد ...

- واقعا اینطور نیست و قطعا گروه آریان برای همه ما اهمیت ویژه ای دارد. پیروی مسائلی که برای من پیش آمد واقعا کاری از دستم ساخته نیست. طرفدارن آریان من را متهم کردند که پیام صالحی دارد کم کاری می کند و با ارائه کار مستقل باعث ایجاد شکاف در گروه آریان شده است! این درحالی بود که من همه تلاش خودم را کردم تا گروه با انسجام فعالیتش را ادامه دهد اما امروز دیگر هیچ کاری از دستم برنمی آید و طرفداران باید به سراغ شرکت ترانه شرقی بروند و آن حرف ها را به این شرکت بزنند. ما کار خودمان را انجام داده ایم. آقای پهلوان هم مصر بودند که این آلبومم توسط آقای رجب پور منتشر شود و همانطور که گفتم بعد از گذشت ۹ ماه هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.

با این تفاسیر می توانیم به این نتیجه برسیم که رجب پور آریان را رها کرده است؟

- من تصور نمی کنم که این اتفاق افتاده باشد. خودشان هم که می گویند اینطور نیست. عین صحبت آقای رجب پور این است که شرایط ارشاد طوری است که فعلا هیچ کاری مجوز نمی گیرد.

اما محسن چاووشی، رضا یزدانی، محمد علیزاده و رضا صادقی خوانندگانی هستند که اخیرا توانستند مجوز بگیرند و آلبوم های جدیدشان را روانه بازار کنند...

- ایشان می گویند که این دوستان حدود دو سال پیش برای دریافت مجوز اقدام کرده اند و به همین دلیل هم توانستند مجوز آلبوم هایشان را دریافت کنند.

فکر نمی کنی این وقفه باعث کهنه شدن شعر و ملودی هایتان می شود؟

- دقیقا همین اتفاق خواهد افتاد. بعد از یک سال که شعر و ملودی آریان در ارشاد بخوابد و تازه بعد از دریافت مجوز منتشر شود، خیلی هات خواهندن گفت آریان افت کرده! ما موسیقی پاپ کار می کنیم و اگر کار در زمان خودش منتشر نشود شعر و ملودی به قول معروف بیات می شود.

خب وقتی از طرف شرکت ترانه شرقی به نتیجه نمی رلسید چرا تهیه کننده تان را عوض نمی کنید؟

- این چیزی است که گروه آریان باید در موردش تصمیم گیری کند، نه شخص بنده! آقای رجب پور دوست خوب و قدیمی من است اما به نظر من کار و رفاقت دو مقوله متفاوت است. در هر صورت من یک بار خواستم یک قدم بزرگ برای آریان بردارم اما طوری با من رفتار شد که من ترجیح می دهم در موارد دیگر خودِ گروه تصمیم گیری کند.

این قدم بزرگ که می گویی چه بوده است؟

- من تصمیم داشتم کارهای گروه را به طور کلی به روز کنم، چه در زمینه عکاسی و تبلیغات و چه در زمینه شعر و ملودی و تنظیم یکسری تصمیمات برای تازه شدن و حرکت رو به جلوی گروه داشتم اما وقتی دیدم نتیجه نمی گیرم، ترجیح دادم کارها را به خود گروه بسپارم.

این یعنی دلسرد شده ای؟

- به هرحال وقتی از کار، نتیجه ای حاصل نشود انسان دلسرد می شود. به هر حال بقیه گروه ها و خواننده ها هر روز دارند خودشان را به روز و متحول می کنند اما متاسفانه آریان این کار را انجام نمی دهد.

رفتن علی پهلوان از ایران را هم می توان به دلسردی از آریان ربط داد؟

- نه، علی پهلوان به خاطر شرایط زندگی رفت. به هر حال او هم آنقدر پای آلبوم ایستاد و دید هیچ خبری نمی شود و کنسرت ها یکی پس از دیگری در حال کنسل شدن است که در نهایت تصمیم گرفت زندگی عادی اش را پیگیری کند.

با این تفاسیر می توان گفت که آریان دیگر اولویت اصلی پیام صالحی نیست؟

- آریا الان عملا منفعل است چون به دلیل عدم انتشار آلبوم، طبیعتا کنسرتی نخواهیم داشت. به هر حال وقتی آلبوم منتشر نمی شودو کنسرتی هم نداریم، بچه های گروه باید برای گذران زندگی فعالیت های دیگری انجام دهند. من هم دارم از این فرصت استفاده می کنم و روی آلبوم بعدی خودم کار می کنم تا شاید بتوانم به نوبه خودم تا حدی طرفداران آریان را راضی نگه دارم. امیدوارم طرفداران عزیز آریان متوجه این شرایط باشند و دوباره نیایند بگویند پیام صالحی با گروه آریان چنین و چنان کرد ... پیام همیشه پای آریان ایستاده بوده و باز هم می ایستد اما وقتی کاری از دستش برنمی آید، حداقل کاری که می تواند انجام دهد این است که به جای فرار کردن از زیر بار مسئولیت، بایستد و کار کند.

شنیده ام که در آلبوم جدید خودت دیگر با نیما وارسته کار نمی کنی، درسته؟

- بله. اتفاقات بسیار زیادی در آلبوم بعدی خواهد افتاد که هر کدام در نوع خود یک سورپرایز محسوب می شود. قطعا در آلبوم بعدی با شخصیت جدیدی از پیام صالحی روبرو خواهید شد. سبکی که در این آلبوم از من می شنوید، چیزی است که تا به حال در آهنگ های من وجود نداشته است. در این آلبوم از تنظیم کننده ها و ترانه سراها و آهنگسازان بنام کشور استفاده کرده ایم که امیدورام نتیجه خوبی حاصل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hanie

      Asheqe in goruham… bazam khabar hashuno peygyri konid lotfan… :-(

    • احسان

      گروه آریا از بین نمی رود .
      اگر بخواهد میتواند.گروه راحفظ کند
      خواستن توانستن است.
      موفق باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج