جاباما
۴۸۵۰۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«دیو و دلبر» واکنش برانگیز شد

فیلم «دیو و دلبر»(Beauty and the Beast) که تازه‌ترین اقتباس دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیک و قدیمی‌اش به حساب می‌آید در هفته‌ی گذشته و با انتشار ویدیوی از پشت صحنه‌اش بیشترین واکنش اینترنتی را در پی کاربران فضای مجازی داشته است.

وب سایت فیلم نت نیوز: فیلم «دیو و دلبر»(Beauty and the Beast) که تازه‌ترین اقتباس دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیک و قدیمی‌اش به حساب می‌آید در هفته‌ی گذشته و با انتشار ویدیوی از پشت صحنه‌اش بیشترین واکنش اینترنتی را در پی کاربران فضای مجازی داشته است.
«دیو و دلبر» واکنش برانگیز شد

جدیدترین محصول کمپانی دیزنی دیو و دلبر که اقتباسی سینمایی است از انیمیشن معروف این استودیو به همین نام،‌ هفته‌ی گذشته نزدیک به ۱۳۰ هزار گفت و گوی مرتبط با خودش را در فضای مجازی به راه انداخت و اینگونه بالاترین واکنش را در بین فیلم‌ها در پی داشت. دیزنی در این هفته ویدیویی از پشت صحنه‌ی این فیلم عاشقانه با بازی اما واتسون منتشر کرد که بحث درباره‌ی دیو و دلبر را بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. این فیلم پیش از این با تعداد بیننده‌های اولین تریلری که در یو تیوب منتشر کرده بود خبرساز شده بود.

اما اپیزود هشتم جنگ­های ستاره ای یعنی آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) در هفته‌ی جاری و بعد از اینکه کارگردان آن رایان جانسون اطلاعات تازه‌ای را از فیلم جدید این مجموعه‌ی پر طرفدار منتشر کرد، ۱۰۱ هزار گفت و گوی جدید را در رابطه با آن در فضای مجازی به راه انداخت. رایان جانسون اعلام کرده بود که اپیزود هشتم درست جایی شروع می‌شود که نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) به پایان رسید. همچنین در خبری دیگر هم اعلام شد که بازیگر نقش روبات معروف این مجموعه فیلم‌ها یعنی R۲-D۲ تغییر خواهد کرد. جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای ۱۵ ام دسامبر اکرانش را آغاز خواهد کرد.

از سوی دیگر فیلم لوگان (Logan) با بازی هیو جکمن که آخرین حضور او در نقش ولوورین است، این هفته و در پی نمایشش در جشنواره‌ی فیلم برلین، ۶۸ هزار گفت و گوی مرتبط با خودش را در فضای مجازی ایجاد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج