۴۸۵۰۷۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

امنیت سایبری سال ۲۰۱۷ تحت تاثیر ترامپ

فوربز درباره امنیت سایبری در سال ۲۰۱۷ نوشت، اظهارات ترامپ در زمینه‌ی سایبری، باعث می‌شود تا مهاجمان از عواقب حمله به آمریکا هراسی نداشته باشند.

وب سایت سایبربان: فوربز درباره امنیت سایبری در سال ۲۰۱۷ نوشت، اظهارات ترامپ در زمینه‌ی سایبری، باعث می‌شود تا مهاجمان از عواقب حمله به آمریکا هراسی نداشته باشند.

امنیت سایبری سال 2017 تحت تاثیر ترامپ

نشریه فوربز در گزارشی درباره وضعیت امنیت سایبری در سال ۲۰۱۷ نوشت: اظهارات ترامپ درباره آنچه احساس می‌کند منافع آمریکا محسوب می‌شود، سیاست تجاری خارجی و اشارات وی درباره اینکه او می‌تواند تأثیر سایبر قدرت‌های جهانی را تحمل کند، احتمالا موجب جسور کردن فعالان سایبری برای راه‌اندازی و هدایت اقدامات سایبری از طریق حوزه‌های نفوذ خود علیه آمریکا می‌شود؛ آن‌ها این کار را انجام می‌دهند و ترس کمی هم از تلافی آمریکا دارند.

با توسعه فناوری‌ها، واحدهای جاسوسی پیچیده سایبری، ابزار جدید و بیشتری را برای جلوگیری از شناخته شدنشان، اتخاذ خواهند کرد. فعالان سایبری، به‌جای استفاده از حجم عظیمی از بدافزارها، به‌صورت قانونی از فرآیندهایی برای سرقت اطلاعات، بهره می‌برند تا به اهدافشان برسند.

چشم‌انداز سیاست کشورها، به سمت تلاش برای تنظیم مقررات امنیت سایبری و تحدید مرزهای داده‌ها پیش می‌رود. روسیه و چین، فشارهایی را برای حمایت از داده‌های داخلی، رهبری خواهند کرد و شاید موجب عملی شدن رویکردهایی شود که همگام با حوزه‌های نفوذ این دو کشور همراه باشد.
تلاش‌های دو کشور یادشده می‌تواند شامل شروطی برای عدم رمزنگاری‌های ویژه، در پاسخ به افزایش هنجار سازی رمزنگاری‌ها، به‌عنوان وسیله‌ای برای حفظ حریم خصوصی و امنیت می‌شود. این وضعیت‌ها، سبب پدیدار شدن محیط عملیاتی پیچیده‌ای در صحنه بین‌الملل برای شرکت‌ها می‌شود؛ اما درعین‌حال دشواری‌هایی را برای سازمان‌های انتظامی برای پیگیری جرائم، فراهم خواهد ساخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج