۴۸۵۲۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پشتیبانی کوآلکوم از سیستم‌عامل اندروید اشیا

کوآلکوم اعلام کرد برای اولین بار اتصالات LTE را روی پلتفرم ویژه خود روی تراشه اسنپ دراگون ۲۱۰ آورده و بدین ترتیب مقدمات پشتیبانی از ابزارهای متعلق به اینترنت اشیاء را ایجاد کرده تا برای اولین بار «اندروید اشیاء» را موردحمایت قرار دهد.

خبرآنلاین: مدت‌هاست گوگل با پروژه بریلو/ Project Brillo درحال‌توسعه سیستم‌عامل اندروید اشیاء /Android Things برای ابزارهای مرتبط با IoT است.
پشتیبانی کوآلکوم از سیستم‌عامل اندروید اشیا

تراشه ساز بزرگ - کوآلکوم - اعلام کرد برای اولین بار اتصالات LTE را روی پلتفرم ویژه خود روی تراشه اسنپ دراگون ۲۱۰ آورده و بدین ترتیب مقدمات پشتیبانی از ابزارهای متعلق به اینترنت اشیاء را ایجاد کرده تا برای اولین بار «اندروید اشیاء» را موردحمایت قرار دهد.

اسنپ دراگون ۲۱۰ تراشه‌ای در سطح مقدماتی / Entry Level محسوب می‌شود که به گفته کارشناسان کوآلکوم تا اواخر سال جاری میلادی پشتیبانی از اندروید را وارد فاز عملیاتی می‌کند و به‌عنوان پردازنده‌ای مقرون‌به‌صرفه برای اینترنت اشیاء در نظر گرفته‌شده که برای پردازش زبانی، نمایش پایگاه داده، تحلیل تصویری به‌صورت عکس و فیلم مناسب به نظر می‌رسد.

درواقع سازندگان ابزارهای مختلف به‌جای تکیه به پردازش ابری، می‌توانند از این تراشه ارزان‌قیمت برای هندل کردن دیتای خود بهره بگیرند تا مشکلات احتمالی را نداشته باشند.

«اندروید اشیاء» می‌تواند دسترسی آسان به سرویس‌های متعدد و متنوع گوگل برای کاربران را به‌آسانی فراهم کند و از راه حل‌های موجود نیز امن‌تر است.

البته کوآلکوم قصد دارد تا امکانات بیشتری روی اسنپ دراگون ۲۱۰ تعریف کند تا سازندگان ابزارهای هوشمند خانگی / Smart Home نیز بتوانند از خدمات آن بهره ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج