۴۸۵۲۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نخستین سینمای VR IMAX جهان راه اندازی شد

کمتر کسی پیدا می شود که به دنبال لذت های مولتی مدیا، سینماهای مطرح IMAX را نشناسد. IMAX که سال گذشته میلادی از ورود واقعیت مجازی به سینماها سخن گفته بود، در نهایت نخستین سینمای واقعیت مجازی جهان را راه اندازی کرد.

مجله سخت افزار: کمتر کسی پیدا می شود که به دنبال لذت های مولتی مدیا، سینماهای مطرح IMAX را نشناسد. IMAX که سال گذشته میلادی از ورود واقعیت مجازی به سینماها سخن گفته بود، در نهایت نخستین سینمای واقعیت مجازی جهان را راه اندازی کرد.
نخستین سینمای VR IMAX جهان راه اندازی شد
این سینما که توسط IMAX با نام location-based VR of the future خطاب شده است، در ایالات متحده، لس آنجلس، افتتاح شد. مقداری تاخیر در افتتاح آن گزارش شده است و این سینما که قرار بود در پایان سال 2016 افتتاح گردد، در روزهای اخیر به بهره برداری رسید.

در حال حاضر فیلم های Star Wars, John Wick, The Walk در آن نمایش داده می شوند که به زودی به تعداد آنها افزوده خواهد شد. مسئولان IMAX علاوه بر پخش محتواهای سینمایی، در حال رایزنی با بخش هایی هستند که محتواهای VR را به صورت اختصاصی و تنها برای این سینماها تولید نمایند. سینماها در خطر تهدید تلویزیون های 4K/UHD در ابعاد بزرگ هستند؛ به همین علت این امکان وجود دارد که تمایل مردم جهت رفتن به سینماها نیز کاهش یابد. در نتیجه سینماها به دنبال افزودن نوآوری در این زمینه هستند.
نخستین سینمای VR IMAX جهان راه اندازی شد
در این سینما ۱۴ بخش وجود دارد و هر بخش نیز دارای ۱۴ هدست واقعیت مجازی HTC Vive یا StarVR است. هزینه هر بلیط ۷ الی ۱۰ دلار است. این شرکت اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، ۵ سینمای VR IMAX دیگر در کشورهایی همچون چین، انگلستان و شهرهای نیویورک و کالیفرنیا را راه اندازی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج