جاباما
۴۸۵۳۰۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اظهارات فرمانده بسیج حضور حداکثری در انتخابات

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در انتخابات آتی حضور حداکثری،پررنگ و پر رونق پای صنذوق‌های رای از همه چیز مهم تر است؛ چراکه این حضور خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در انتخابات آتی حضور حداکثری،پررنگ و پر رونق پای صنذوق‌های رای از همه چیز مهم تر است؛ چراکه این حضور خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

سردار غلامحسین غیب پرور در دومین روز همایش بزرگ سران عشایر و طوایف اظهار کرد: همایش سران عشایر و طوایف نقش مهمی را در معرفی فعالیت های انقلابی عشایر به مسوولان بر عهده دارد، عشایر خیلی خوب انقلاب اسلامی را درک کردند، لذا این همایش به عنوان یک نعمت در جهت آشنایی بیشتر مسوولان با آنها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقش عشایر در تاریخ ایران یادآور شد: این عشایر هستند که حد فاصل دوران صفویه و افشاریه حکومت مرکزی ایران را حفظ کردند ، در هر مقطعی که تمامیت کشور تهدید شد این عشایر بوده‌اند که با غیرت تمام از کیان مملکت دفاع کردند. آن‌ها نه تنها از زمان پیروزی انقلاب بلکه مدت ها پیش از آن پیام آزادی خواهی امام (ره) را درک کرده اند .

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین تصریح کرد: عشایر در دوران دفاع مقدس دین خود را به اسلام ادا کرده و با تقدیم ده هزار شهید از جامعه عشایری، سندی بزرگ در دفاع از امنیت این مرز و بوم به جای گذاشته‌اند.

در بخش دیگری از این سخنرانی غیب پرور با اشاره به حضور پرشور عشایر در سخت ترین شرایط دفاع مقدس اظهار کرد: اینکه در یک دبیرستان عشایری ۹۷ دانش آموز به فیض شهادت نایل شوند در دنیا و در طول تاریخ انقلاب بی نظیر است. این موضوعات بیانگر حضور پرشور جامعه عشایری در دفاع از انقلاب اسلامی بوده است . به طور کلی همواره عشایر همچون نخ یک تسبیح عامل وحدت و یکچارچگی ملت شده‌اند ، عشایر ما عامل واگرایی در کشور نیستند؛ در بسیاری از کشورها تنوع اقوام یک خطر به حساب می‌آید اما در کشور ما حضور آن‌ها نعمت است و باید آن را پاس داشت.

وی در ارتباط با مشکلاتی که جامعه عشایری با آن روبه‌رو هستند گفت: بسیاری از این مشکلات با تامل و همفکری قابل حل هستند؛ در این راستا نمایندگان وزارت جهادکشاورزی ، سازمان محیط زیست و اداره منابع طبیعی باید در کنار هم برای برطرف کردن این مشکلات با ما تعامل و هم اندیشی کنند. یکی دیگر از مشکلات عشایر موضوع آموزش و مدارس است و در همین راستا بسیج آمادگی دارد در چندین نقطه از کشور دبیرستان های عشایری را تاسیس کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از سوی دیگر مساجد عشایری نیز نباید بدون امام جماعت بمانند و صندوق های قرض الحسنه شان باید فعال باشند. این مساجد باید برای مردم پناه باشند. تحقق این اهداف به طرح و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد. بخش مهمی از تولیدات اقتصاد مقاومتی در اختیار عشایر قرار دارد؛ از همین روی ما باید بخشی از اعتبارات بسیج سازنذگی را به عشایر اختصاص دهیم؛ چراکه ما مطمئنیم از اعطای تسهیلات به عشایر نتایج مطلوبی کسب می کنیم.

در ادامه این سخنرانی غیب‌پرور با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری نیز گفت: آنچه که در انتخابات از همه چیز مهم تر است حضور حداکثری ، پررنگ و پر رونق پای صنذوق های رای است؛ چراکه این حضور خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. آنها می‌خواهند ما در صحنه حضور نداشته باشیم، اما به فضل الهی حضوری پررنگ تر از همیشه خواهیم داشت.

وی افزود: همه اقوام، مذاهب و گره های سیاسی باید دغدغه نخست شان انسجام و وحدت در برابر دشمن باشد.ما باید نسبت به مسایل کشور بصیرت داشته باشیم و دشمن را بشناسیم و بدانیم که در اطراف ما چه می‌گذرد.

وی در پایان به تبلیغات اسلام دروغین توسط دشمنان اسلام گفت: دشمن داعش و سایر گروه های تکفیری را در اطراف ما ایجاد کرد تا یک اسلام زشت را با این گروه ها معرفی کند، که به فضل الهی این هدف دشمن ناکام ماند. باید توجه داشت که تنها با بصیرت انقلابی می‌توان در برابر این اقدامات دشمن ایستادگی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هه هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج