۴۸۵۳۷۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مدل بعدی Hololens سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

نسل اول هدست Hololens بیشتر برای توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به مضامین واقعیت افزوده ساخته شده بود. حالا شایعات می‌گویند که نسل دوم هدست مایکروسافت با قیمت ارزان‌تری راهی بازار می‌شود و به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: میزان فروش هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی مایکروسافت که Hololens نام دارد، چندان برای این شرکت مهم نبوده است. به همین دلیل هم قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته بود و برای خرید این هدست باید ۳۰۰۰ دلار پرداخت می‌کردید.
مدل بعدی Hololens سال 2019 عرضه می‌شود
نسل اول هدست Hololens بیشتر برای توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به مضامین واقعیت افزوده ساخته شده بود. حالا شایعات می‌گویند که نسل دوم هدست مایکروسافت با قیمت ارزان‌تری راهی بازار می‌شود و به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مایکروسافت دو سال پیش هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی Hololens را در مراسمی که برای ویندوز ۱۰ برگزار کرده بود، معرفی کرد. این هدست تا سال گذشته تنها در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گرفت و تنها چند ماه است که می‌توان آن را خریداری کرد. البته همان‌طور که گفتیم قیمت بسیار بالایی دارد و افراد زیادی آن را خریداری نمی‌کنند.

در خبرهای جدید گفته شده که مایکروسافت خودش را برای ساخت مدل دوم و سوم آماده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که این شرکت بتواند تغییرات بیشتری در هدست خودش به وجود بیاورد. البته هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ای که مایکروسافت راهی بازار کرده، رقیب زیادی ندارد. هنوز هدست‌هایی ساخته نشده‌اند که بتوانند کار واقعیت افزوده را هم انجام دهند و به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفته نسل بعدی هدست خودش را در سال ۲۰۱۹ راهی بازار کند.

به احتمال زیاد نسل بعدی این هدست باتری قوی‌تری خواهد داشت و از پردازنده‌ی بهتری بهره می‌برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج