۴۸۵۴۷۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ارسال پیامک عذرخواهی به مسافران فرودگاه مشهد

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شرکت‌های هواپیمایی امروز با ارسال پیامک باید از مسافرانی که طی چند روز اخیر در فرودگاه مشهد معطل شدند عذرخواهی کنند و هزینه بلیت‌هایی را که کنسل کردند را به مسافران بازگردانند.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شرکت‌های هواپیمایی امروز با ارسال پیامک باید از مسافرانی که طی چند روز اخیر در فرودگاه مشهد معطل شدند عذرخواهی کنند و هزینه بلیت‌هایی را که کنسل کردند را به مسافران بازگردانند.

محمدحسن واحدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: سومین نشست کمیسیون بررسی نحوه خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در فرودگاه مشهد طی چند روز اخیر باهدف تعیین مقصران و تشریح برنامه‌های فرودگاه مشهد در خصوص تاخیرها برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که فرودگاه مشهد به وظیفه ذاتی خود عمل کرده است و عمده اشکالات در تاخیرها به شرکت‎های هواپیمایی برمی‌گردد همچنین این شرکت ها باید هزینه بلیت‌هایی را که کنسل کردند به مسافران برگردانند.

در این نشست علاوه بر مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی و مدیران شرکت‌های هواپیمایی، فرماندار مشهد، مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و چند تن از مدیران دیگر استانداری خراسان رضوی حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی روز گذشته در پی اعتراضات گسترده نسبت به لغو و تاخیر پروازهای فرودگاه مشهد پس از بارش سنگین برف به دادستانی احضار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      کسی نیست با این شرکتهای هواپیمایی برخورد کنه!؟ یعنی هرجور دلشون خواست میتونن مردم رو اذیت کنن؟ اونم تو شهر امام رضا؟ این طرز برخورد با زائرا که مهمون امام رضا هستن درسته؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج