جاباما
۴۸۵۵۰۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

معاون نصرالله :

حمایت ایران از مقاومت و عربستان از تروریسم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه موضوع فلسطین از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هر کسی ادعا می‌کند که ایران به کنفرانس حمایت از انتفاضه نیاز دارد تا از آن به نفع خودش استفاده ‎کند، متوهم است.

خبرگزاری فارس: «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المیادین اعلام کرد که ایران موضوع فلسطین را اولویت خود قرار داده است. ایران به حمایت مالی و تسلیحاتی خود از مقاومت و حمایت رسانه‌ای از فلسطین ادامه خواهد داد.

شیخ نعیم قاسم در ادامه گفته است، کسانی که ادعا می‎کنند ایران برای مسایل خودش به کنفرانس حمایت از انتفاضه نیاز دارد، در توهم به سر می‌برند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که حزب الله بدون تفاوت گذاشتن بین گروه‌های فلسطینی با آنها همکاری می‌کند. فلسطین به دست فرزندان قهرمانان خود آزاد می‌شود و ما نیز برای حمایت بیشتر از فلسطینیان آماده هستیم.

معاون سید حسن نصرالله اعلام کرد که حزب الله در لبنان به شکل مستقل عمل و تصمیماتش را بر اساس ایدئولوژی خودش و بدون دیکته اتخاذ می‌کند.

وی در ادامه به قدرت روزافزون حزب الله و توان مقابله آن با اسرائیل اشاره کرد و گفت: چیزهای زیادی درباره قدرت مقاومت وجود دارد که اسرائیل اطلاعی از آن ندارد. قدرت ما پس از جنگ تموز سال ۲۰۰۶ (جنگ ۳۳ روزه) بسیار بیشتر شده است.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که حزب الله تعیین می‌کند که چه وقت از سوریه خارج شود و این امر به توافق سوری‌ها و بازگشت سوریه به ملتش بستگی دارد. وقتی از بقای سوریه مطمئن شدیم، آن وقت است که مقاومت از این کشور خارج می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروهای سوریه، روسیه و حزب الله در میدان سوریه بر اساس شکل همکاری که آنها را جمع می کند، می جنگنند. بین آمریکا و اسرائیل و عربستان از سال های گذشته ائتلاف وجود داشت و امروز هم تلاش می کنند تا در سطح بزرگتر آن را نشان دهند.

شیخ نعیم قاسم افزود: ائتلاف آمریکایی سعودی اسرائیلی پشت خصومت ها و دشمنی‌هایی است که در غزه، لبنان و یمن و بحرین وجود دارد. هدف از ائتلاف آمریکایی اسرائیلی با کشورهای سنی مذهب سوء استفاده از بعد مذهبی است،‌ این در حالی است که اختلافات در منطقه سیاسی است نه طایفه‌ای.

معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: عربستان با وجود اینکه تهران دست همکاری را به سوی این کشور دراز می‎کند، از هر فرصتی برای دشمنی با ایران استفاده می‌کند.

وی در ادامه گفت: ایران از مقاومت فلسطین و لبنان و حق سوریه حمایت می‌کند، اما عربستان از القاعده و داعش دفاع می‌کند.

شیخ نعیم قاسم افزود: سعد الحریری نخست وزیر لبنان چاره‌ای به جز موضع گیری علیه حزب الله ندارد.

معاون نصرالله خاطر نشان کرد: از ترامپ این انتظار می‌رود که آرامش خود را حفظ کند و از مسئولان آمریکایی هم می‌خواهیم که درباره آنچه که وی از می‎خواهند، تامل کنند. حزب الله روی زمین سفت و محکم قدم بر می‌دارد و برنامه‌های خود را به خوبی می داند، حال هر کسی که می‌خواهد رئیس جمهور آمریکا باشد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که عربستان اشتباه و به مردم یمن حمله کرد، اما وقتی رفتارهای خود را تغییر دهد، آنگاه ما هم می‌گوییم که این کشور تغییر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسراییل عربستانو گرفته اینا گرگن تولباس گوسفند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج