۴۸۵۵۵۲
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

دو سناریو عجیب برای یک سرقت

مادر و دختری مدعی هستند یک مرد فرش فروش و دوستانش شبانه وارد خانه‌شان شدند و با تهدید چاقو دست به سرقت زده‌اند اما مرد فرش فروش مدعی است سرقتی مرتکب نشده و به پیشنهاد صاحب خانه وارد منزل آنها شده است.

روزنامه ایران: مادر و دختری مدعی هستند یک مرد فرش فروش و دوستانش شبانه وارد خانه‌شان شدند و با تهدید چاقو دست به سرقت زده‌اند اما مرد فرش فروش مدعی است سرقتی مرتکب نشده و به پیشنهاد صاحب خانه وارد منزل آنها شده است.
ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه بامداد ۲۴ بهمن، زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از ورود ۴ مرد خشن به خانه‌اش و سرقت وسایل داخل منزلش خبر داد. او گفت: هنگام صبح به همراه دخترم برای خرید فرش به بازار رفته بودیم. فروشنده شماره تماس و آدرس ما را گرفت تا به خانه‌مان بیاید و آنجا را اندازه‌گیری کند تا طبق مساحت اتاق‌ها فرش خریداری کنیم.
لحظاتی قبل از سرقت زنگ خانه‌مان به صدا درآمد؛ مرد فرش فروش بود. در را باز کردم که ناگهان دیدم او به همراه سه مرد جوان درحالی که چاقو و قمه به دست داشتند وارد خانه شدند و آنها با تهدید وسایل داخل خانه را به سرقت بردند. با شکایت این زن میانسال پرونده‌ای در شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت پایتخت تشکیل شد و بازپرس علی وسیله ایرد موسی رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفت.
درحالی که تحقیقات در این مورد ادامه داشت، زن شاکی به دادسرا مراجعه کرد و اطلاعات جدیدی را به بازپرس داد. او گفت: ساعتی پیش راننده آژانسی زنگ در خانه‌مان را به صدا درآورد و دو گوشی تلفنی را که از ما به سرقت رفته بود تحویل‌مان داد. او گفت مردی گوشی‌ها را به آژانسش سپرده و درخواست کرده تا این گوشی‌ها را به این آدرس بیاورد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی که گوشی‌ها را به در خانه زن میانسال فرستاده، همان فروشنده فرش بوده است.

بدین ترتیب فروشنده جوان بازداشت شد و در بازجویی گفت: من مرتکب سرقتی نشده‌ام. چند روز قبل دو دختر جوان به مغازه‌ام مراجعه کردند تا فرش بخرند. آنها شماره تماس مرا گرفتند و ساعتی بعد یکی از آنها مرا به خانه‌اش دعوت کرد که به همراه دوستم وارد خانه آنها شدم و ناگهان متوجه شدم مادرش هم در خانه است. با ورود ما زن میانسال شروع به داد و فریاد کرد و ما از ترس گوشی‌های تلفن همراه آنها را برداشتیم و فرار کردیم بعد هم از طریق راننده آژانس،‌ گوشی‌ها را به آنها برگرداندم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج