۴۸۵۷
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

لیست گرانترین هتل های جهان

از چادر مسافرتی تا هتل ۶۵ هزار دلاری!

انتخابهای مختلفی برای گذراندن یک شب در مسافرت وجود دارد. شما کدام را می پسندید؟ اقامت در هتل ویلسون آمریکا یا چادر مسافرتی وطنی؟!


از چادر مسافرتی تا هتل 65 هزار دلاری!

مسافرت رفتن، دردسرهای خودش را دارد، از جمله نگرانی بنزین و سقوط هواپیما و اقامت شبانه. ولی این آخری در مسافرتهای ایرانی، دیگر چندان وجود ندارد. زیرا خانواده های ایرانی در فصل سفر، خصوصا تابستانهاف ترجیح می دهند خانه به دوشی را با خریدن یک چادر مسافرتی تجربه کنند. هر جا شد، اتراق کنند و برای استراحت چند ساعته شبانه، مجبور نباشند چند ده هزار تومان، برای اجازه اتاق و سوئیت هتل، هزینه کنند. این طرز مسافرت، شاید پاک کردن صورت مسئله باشد، ولی جوابی که از مابهتران آنطرف آب به پرسش همیشگی "شب کجا بخوابیم" می دهند، گاهی از خواندنی است، البته فقط خواندنی، چون به نظر می رسد توان تجربه کردن این طرز جواب دادن، در توان از مابهتریان وطنی هم نباشد. زیرا هزینه شبانه اقامت هر نفر در برخی از این سوئیتها، میلیونها تومان پول می شود. یعنی پول خوابیدن یک شب در یکی از این سوئیتها، قیمت یک آپارتمان کوچک در وسط تهران می شود که برای بسیاری از ایرانیها، رویای دست نیافتنی شده.

گرانترین هتلهای جهان، سوئیتهای خود را برای رقابت با همدیگر، همچنان گرانتر، اجاره می دهند تا در لیستی که در جدول زیر آمده، خودنمایی کنند. البته توضیح این نکته ضروری است که اینها از باب اطلاع رسانی است، نه تبلیغ اقامت در این هتلهای گرانفروش! شما از بین انتخابهای مختلف، از چادر مسافرتی گرفته تا هتل ویلسون، کدام را می پسندید؟

رتبه

نام هتل

مشخصات سوئیت

مساحت

هزینه شبانه اقامت هرفرد

اول

هتل رئیس جمهور ویلسون در آمریکا

سوئیت رویال پنت هاوس در طبقه هشتم هتل رئیس جمهور ویلسون واقع شده و دارای 12 اتاق، 12 حمام با امکانات کامل، میز بیلیارد، سالن ورزش، آسانسور و تراس شخصی است.

5 هزار و 511 فوت مربع

65 هزار دلار

دوم

هتل پالمز آمریکا

سوئیت هیو هفنر، واحد دوبلکس با ظرفیت حضور 250 نفر و با تخت خواب گردان با سقف شیشه ای، استخر و جکوزی با دیواره‌های شیشه‌ای، میز بیلیارد، اتاق سرگرمی و امکانات کامل صوتی و تصویری، آسانسور شیشه‌ای، سالن ورزش و اتاق ماساژ بخشی از امکانات بزرگترین سوئیت جهان را تشکیل داده است

9 هزار فوت مربع

40 هزار دلار

سوم

هتل مارتینز فرانسه

پنت هاوس پرستیژ، دو اتاق خواب، بالکنی بزرگ با چشم اندازی زیبا به خلیج کن و کوه‌ها و جزایر اطراف آن، ارائه خدمات 24 ساعته، استخر روباز، استفاده از فناوری‌های نوین و امکانات تفریحی پیشرفته بخشی از امکانات مختلف این پنت هاوس را تشکیل می دهد.

3390 فوت مربع

35 هزار دلار

چهارم

هتل پلازا آمریکا

سوئیت رویال پلازا، این سوئیت با الهام از دربار لویی پانزدهم ساخته شده و دارای سه اتاق خواب، اتاق سرگرمی، یک کتابخانه شخصی شامل برخی از کتاب‌های نفیس انتشارات آسولاین، سالن ورزش، آشپزخانه به سبک وایکینگ وامکانات کامل صوتی و تصویری است.

4490 فوت مربع

30 هزار دلار

پنجم

هتل آتلانتیس باهاماس

سوئیت پل، علت نامگذاری این سوئیت به محل قرارگیری آن در میان دو برج این هتل باز می‌گردد. لوستری از طلا، سقف‌های شیشه‌ای، دو مرکز تفریحی و حمام‌هایی مجلل و باشکوه به همراه جکوزی بخشی از امکانات مجلل و پیشرفته این سوئیت را تشکیل می‌دهد.

4740 فوت مربع

20 هزار دلار

ششم

پالمیلا ریزورت مکزیک

ویلا کُرتز، برخورداری از 4 اتاق خواب که دو عدد از آنها دارای بالکن و چشم اندازی بی‌نظیر به آب‌های اقیانوس بوده، 4 حمام، آشپزخانه داخلی و خارجی، استخری بزرگ، دفتر کار، خدمه 24 ساعته در زمینه‌های مختلف و قرار گرفتن در منطقه ساحلی خصوصی، بخشی از امکانات این محل اقامت لوکس را در مکزیک تشکیل می‌دهد.

10 هزار متر مربع

8 تا 14 هزار دلار

هفتم

هتل قصر ابوظبی امارات متحده عربی

سوئیت قصر، برخورداری از 3 تخت خواب بزرگ و مجلل، بالکنی بسیار بزرگ با چشم اندازی بسیار زیبا، حمام‌هایی از سنگ مرمر و جکوزی، آسانسور شخصی که امکان دسترسی مستقیم به داخل سوئیت را فراهم می‌کند و تزییناتی مجلل و باشکوه از بهترین مواد، همه در قصری کوچک واقع در هتل قصر امارات قرار گرفته اند. این هتل از زیباترین هتل‌های کشور امارات به شمار می‌رود

2230 فوت مربع

3500 تا 12 هزار دلار

هشتم

برج العرب دبی

سوییت رویال، این سوئیت دوبلکس دارای دو اتاق خواب بوده که از سینما و آسانسور شخصی، تخت خواب گردان، حمام‌هایی از سنگ مرمر در کنار کامل‌ترین امکانات رفاهی و سرگرمی و استفاده از طلای 24 عیار در جای جای آن بهره‌مند است

2500 فوت مربع

3500 تا 6800 دلار

نهم

نورث آیلند ویلاز در سیشلز آفریقای جنوبی

ویلای شماره 11، ویلاهایی دست ساز، دارای دو اتاق خواب، حمام از سنگ مرمر، درب‌های کشویی که منظره‌ای بی‌نظیر از دریا را همواره در پیش روی ساکنین قرار می‌دهد. امکانات کامل صوتی و تصویری و استخر شخصی برخی از ویژگی‌های ویلاهای این مجموعه را تشکیل می‌دهد. ویلا 11، بهترین و گران‌ترین سوئیت این مجموعه بوده و اخیرا «ویلیام و کیت زوج سلطنتی بریتانیا» نیز ماه عسل خود را در این مکان گذرانده‌اند.

4 هزار و 890 فوت مربع

هزینه هر شب اقامت در هر یک از اتاق‌های آن 4800 دلار برای هر نفر و هزینه اجاره 11 ویلای این مجموعه برابر با 720 هزار دلار


منبع : خبر آنلاین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی جالب بود ممنون

    • Mona

      خیلی خیلی خوب بود.مرسی

    • Mona

      خیلی خیلی خوب بود.مرسی

    • نسیم

      خیلی جالب بود کاش عکس هم میزاشتین ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج