۴۸۵۷۰۱
۱۳ نظر
۵۰۱۴
۱۳ نظر
۵۰۱۴
پ

سایه سنگین فساد مالی بر سر «شهرزاد»

انصاف‌ نيوز مدعي شد: «ه. ر» در ارتباط با پرونده فساد صندوق ذخيره فرهنگيان و بانک سرمايه بازداشت شد. اين سايت خبري با اشاره به برخي فعاليت‌هاي فرهنگي فرد بازداشت شده نوشت: «ه. ر» همچنين يکي از کساني است که نام او با سريال «شهرزاد» گره خورده است.

روزنامه جوان نوشت: انصاف‌ نيوز مدعي شد: «ه. ر» در ارتباط با پرونده فساد صندوق ذخيره فرهنگيان و بانک سرمايه بازداشت شد. اين سايت خبري با اشاره به برخي فعاليت‌هاي فرهنگي فرد بازداشت شده نوشت: «ه. ر» همچنين يکي از کساني است که نام او با سريال «شهرزاد» گره خورده است.
هرچند به نظر نمي‌رسد که بازداشت او به سريال شهرزاد مرتبط باشد، اما مي‌تواند بر حواشي سري دوم اين سريال نيز بيفزايد. تهيه‌کننده اين سريال از چند ماه پيش در بازداشت است. اتهامات او نيز در ارتباط با پرونده فساد صندوق ذخيره فرهنگيان عنوان شده است. بازداشت او حواشي زيادي را در جريان شروع به ساخت سري دوم اين سريال به دنبال داشت.

اکنون که «ه. ر» نيز در بازداشت به سر مي‌برد، سرنوشت مجموعه «شهرزاد2» بيش از قبل دچار پيچيدگي شده است. با توجه به موفقيت سري اول سريال شهرزاد و محبوبيت آن در ميان مخاطبان محصولات شبکه نمايش خانگي، اين پيش‌بيني وجود داشت که ساخت سري دوم اين مجموعه بتواند باعث رونق بيش از پيش شبکه نمايش خانگي شود و شروع خوبي براي توليد درام‌هاي عاشقانه ايراني براي عرضه نمايش خانگي باشد.
با اين وجود، اما سرنوشت «شهرزاد2» با فراز و فرود‌هاي زيادي روبه‌رو شده است. بعد از دستگيري محمد امامي، سرمايه‌گذار و تهيه‌کننده سريال عملاً کار با وقفه‌هاي متعدد روبه‌رو شد و حتي دومين سرمايه‌گذار خواستار توقف پروژه شد، اما سرانجام با از سرگرفتن فيلمبرداري«شهرزاد2» « ه. ر» که داماد يک مقام دولتي است، به اتهام ارتباط با فساد بزرگ مالي در صندوق ذخيره فرهنگيان و بانک سرمايه بازداشت شد که ادامه ساخت «شهرزاد» را با ابهام روبه‌رو کرد و مشخص نيست در غياب مالکان اين سريال آيا حسن فتحي کار ساخت سريال را ادامه خواهد داد يا خير!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      فارغ از تمام مسائل
      تا یه چیزی بین مردم محبوب میشه باید یجوری از بین بره
      اول جناب خان
      دوم شهرزاد

    • بدون نام

      شبهاب برره و ساختمان پزشکان رو یادت رفت

    • بدون نام

      کاربر محمد ب درک شهرزاد از بین رفت .دارن با پول فرهنگیان سریال درست میکنند پدر من فرهنگی همینجوریش هم گدا بازاره اموزش و پرورش بعد میان از صندوق حق همه فرهنگیان دزدی هم می کنند دیگه چه بدتر .من که حلالشون نمی کنم . همش اختلاس. بدبختمون کردن ولی خودشونو با دزدی ها خوشبخت شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرهنگیان همیشه خدا تعطیل و بیکارن. سه ماه تابستون. 14 روز عید ، الودگی سرما گرما به علاوه یگی دو روز در هفته

    • Arash

      قلب یخی رو یادتون رفت

    • بدون نام

      مردم از درد فقر ونداری بیکاری وغم شب عید در خانهای ما نشسته شما دلواپس نساختن شهرزاد هستید ایکاش کمی هم بفکر مردم بودید که در زیر بار تورم وگرانی تا شده اند داد میزینیم بابا زندگی دارد بخاطر بیکاری وفقر از هم پاچیده میشود ولی کو گوش شنوا میلیارد میلیارد پول گم میشو د جا به جا میشود سرمایه دارها پولدارتر ولی ما هنوز هم همان مردم زجر کشیده هستیم جالبه که سخت دلواپس فساد مالی یک سریال هستند شد برای ما زندگی مگر قسمت اول ان چه سودی داشت ویا چه دردی از ما کم کرد که نساختن ان فاجعه شده بخدا اینجا شبیه همه چیز است الا کشور فقط شعار وجدال سر ریاست وبردن وخوردن دعوا سر لحاف ؟؟؟؟؟؟؟ ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز جان اینجا یک سایت خبری است و همه نوع خبر را از روزنامه ها منعکس میکنه. حرف شما درسته اما برو تو سایت ریاست جمهوری و مجلس و ... حرفت را بنویس

    • بدون نام

      هرچند به نظر نمي‌رسد که بازداشت او به سريال شهرزاد مرتبط باشد،
      خب پس چرا تیتر خبر با محتوای اون که در بالا نوشته شده همخوانی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مهرداد ع

      جالبه! همین آقایون تهیه کننده میگفتن حلال ببینید حلال بخرید!!! نمیدونم پشیمون بشم از پولایی که دادم یا نشم! سریال شهرزاد اسما واسه اون روزگار بود. اما رسما واسه این روزگار...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچند به نظر نمي‌رسد که بازداشت او به سريال شهرزاد مرتبط باشد،

    • ایرانی

      به به!
      چشممون روشن!
      با پول های اختلاس سریال درست می کردن!
      واقعا فاجعه است!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچند به نظر نمي‌رسد که بازداشت او به سريال شهرزاد مرتبط باشد،

    • مجتبی

      این هر هر کیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج