۴۸۵۷۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عرضه ۱۲ موتو ماد در سال جاری توسط موتورولا

فرقی نمی کند که کدام مدل و برند اسمارت فون محبوب شماست، اما به احتمال زیاد اسمارت فون های زیادی هم وجود دارند که هم مطابق سلیقه شما هستند و هم با بودجه شما جور در می آیند.

وب سایت تک شات: فرقی نمی کند که کدام مدل و برند اسمارت فون محبوب شماست، اما به احتمال زیاد اسمارت فون های زیادی هم وجود دارند که هم مطابق سلیقه شما هستند و هم با بودجه شما جور در می آیند. با این همه انتخاب، تعدادی از تولیدکنندگان سعی کرده اند تغییراتی اساسی در محصولات خود ایجاد کنند و ایده ای منحصر بفرد را به کاربران خود عرضه کنند.
عرضه 12 موتو ماد در سال جاری توسط موتورولا
بعنوان مثال، سال گذشته ال جی و موتورولا اسمارت فون هایی را معرفی کردند که اجزا سخت افزاری آن قابل تغییر بودند. اما با وجودیکه جانشین ال جی جی 5 احتمالا پس از استقبال نه چندان گرمی که از جی 5 بعمل آمد، از طراحی ماژولار برخوردار نخواهد بود، موتو مادهای موتورولا تازه در اول راه هستند و به خوبی به پیش می روند.

موتورولا همراه با سری Moto Z در سال 2016 چندین ماد را نیز معرفی کرد و از آن پس نیز سعی کرده این اکوسیستم را هر چه ممکن است غنی تر کند. این کمپانی رقابت هایی را برای طراحان ترتیب داده تا بتوانند نوآوری ها و خلاقیت خود را در طراحی Mod ها نمایش دهند.

البته بسیار معمول است که کمپانی ها ایده ای را مطرح و عرضه کنند و سپس آن را به حال خود رها کنند. اما موتورولا وعده داده است که 12 موتو ماد جدید در سال 2017 عرضه خواهد شد، که انتخاب های متعددی را در اختیار کاربران موتو Z قرار خواهد داد. البته این تعداد کمی نسبت به وعده ی 4 موتوماد در هر فصل، که موتورولا پیشتر مطرح کرده بود، کمتر است.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص این ماده در دسترس نیست. اما موتورولا تایید کرده است که پروژه موتو مادها را حداقل به مدت 3 سال ادامه خواهد داد که بدین ترتیب کاربران و توسعه دهندگان به سرمایه گذاری در این پروژه ترغیب می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج