جاباما
۴۸۵۷۸۷
۵۱۱۳
۵۱۱۳
پ

تصویری از بازیگران فیلم جدید Predator

مراحل فیلمبرداری جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «غارتگر» (Predator) در شهر ونکوور آغاز شده است. شین بلک (کارگردان فیلم «مرد آهنی ۳») سکان هدایت این پروژه را در اختیار دارد. بلک به تازگی تصویری از بازیگران اصلی این فیلم هیجان‌انگیز را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است.

وب سایت تک شات: مراحل فیلمبرداری جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «غارتگر» (Predator) در شهر ونکوور آغاز شده است. شین بلک (کارگردان فیلم «مرد آهنی ۳») سکان هدایت این پروژه را در اختیار دارد. بلک به تازگی تصویری از بازیگران اصلی این فیلم هیجان‌انگیز را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است.
تصویری از بازیگران فیلم جدید Predator

در این تصویر شین بلک را در کنار استرلینگ کی براون، ترونت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی و جیکوب ترمبلیِ ۱۰ ساله مشاهده می‌کنید. بلک در صفحه توئیتر خود خاطر نشان کرده است که فیلم «غارتگر» با درجه نمایشی R به روی پرده سینما خواهد رفت. به عبارت دیگر، تماشای این فیلم برای افراد زیر ۱۷ سال ممنوع می‌‎باشد.

بوید هالبروک اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که سناریوی فیلم «غارتگر» با قسمت‌های قبلی این فرانچایز هیجان‌انگیز، تفاوت خواهد داشت. وی در این باره می‌گوید: «این فیلم ادامه ماجراهای مجموعه فیلم‌های «غارتگر» را روایت نمی‌کند. حال و هوای این فیلم با قسمت‌های قبلی فرانچایز «غارتگر» مشابهت دارد، اما سناریوی آن کاملاً جدید خواهد بود و ریشه در واقعیت خواهد داشت.»

هالبورک در ادامه اظهارات خود می‌افزاید: «بعید به نظر می‌رسد که آرنولد شوارتزنگر در این فیلم بازی کند. احتمالاً حضور او در این پروژه، اقدامی تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطبان سینما تلقی خواهد شد. این فیلم ترکیبی از ژانرهای ترسناک، علمی تخیلی و وسترن را ارائه می‌نماید.»
تصویری از بازیگران فیلم جدید Predator

شین بلک در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که داستان جدیدترین قسمت از فرانچایز «غارتگر»، غنی‌تر از آثار قبلی آن خواهد بود. او در این باره گفته بود: «فکر می‌کنم که اولین قسمت از فرانچایز «غارتگر» فوق‌العاده بود و جذابیت‌های خاص خودش را داشت. من معتقدم که فیلمی جدید با حال و هوای اولین نسخه «غارتگر» باید ساخته شود و از منظر اسطوره شناسی به آن پرداخته شود. اخیراً با برخی از اهالی سینما دیدار داشتم. آنها از من خواستند که با رویکردی خلاقانه، مسئولیت کارگردانی قسمت جدید «غارتگر» را بر عهده بگیرم. من از پیشنهاد آنها استقبال کردم و گفتم که بیایید این دفعه، این کار را اصولی انجام دهیم.»

فیلم «غارتگر» در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده سینماها خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج