جاباما
۴۸۵۸۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بارسلونا، کندترین تیم لیگ قهرمانان

بازیکنان بارسلونا تا به اینجای لیگ قهرمانان کمترین میزان دوندگی را به به رسانده اند؛ در حالی که دیگر تیم اسپانیایی یعنی اتلتیکو، در صدر این رده بندی قرار دارد.

ورزش سه: بازیکنان بارسلونا تا به اینجای لیگ قهرمانان کمترین میزان دوندگی را به به رسانده اند؛ در حالی که دیگر تیم اسپانیایی یعنی اتلتیکو، در صدر این رده بندی قرار دارد.

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شب گذشته به اتمام رسید و نتایج بعضا عجیبی هم به ثبت رسید؛ از جمله باخت 4-0 بارسا به پاری سن ژرمن یا 5-1 آرسنال به بایرن مونیخ.
طبق آمار منتشر شده توسط یوفا، تا به اینجای رقابت ها اتلتیکو موفق ترین تیم مسابقات بوده و توانسته 6 برد و تنها یک شکست به دست بیاورد. پس از این تیم یوونتوس، بارسلونا، بایرن و رئال مادرید قرار دارند.
بارسلونا، کندترین تیم لیگ قهرمانان

از لحاظ تفاضل گل نیز بارسلونا و بایرن با +12 در صدر قرار دارند. نکته عجیب اما جدول رده بندی مربوط به آمار دوندگی تیم هاست که در آن، بارسلونا در قعر قرار دارد.

بارسا با ۷۴۷ کیلومتر دوندگی در رده آخر قرار دارد؛ در حالی که اتلتیکو با ۸۲۱ کیلومتر دوندگی در صدر قرار گرفته است. از این منظر، فاصله اتلتیکو و بارسا ۷۴ کیلومتر است! پس از اتلتیکو نیز دورتموند و ناپولی قرار دارند. رئال در این رده بندی یازدهم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج