جاباما
۴۸۵۹۷۸
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

آتش سوزی در قطار یزد - تهران

آتش سوزی شامگاه پنج شنبه در قطار یزد – تهران، تنها چهار روز پس از اعتماد عجیب مجلس به وزیر راه، مسافران را با خطر مواجه کرد.

خبرگزاری مهر: قطار مسافربری پردیس به شماره ۶۲۷ که ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه پنج شنبه ۵ اسفندماه از یزد به مقصد تهران حرکت کرده بود، حدود ساعت ۲۰:۳۰ در حوالی قم دچار حادثه شد.

بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی یکی از مسافران که در اختیار خبرنگار مهر قرار داد، آتش گرفتن بخش زیرین آخرین واگن این قطار باعث دودگرفتگی اکثر واگن ها و وحشت مسافران از خفگی و فریادهای آنها برای باز کردن دربهای واگن ها شد،

اما با وجود درخواستهای مسافران، مسئولان قطار اقدامی برای باز کردن دربها انجام ندادند، تا اینکه پس از حدود نیم ساعت و با تخلیه تدریجی دود، قطار به حرکت خود ادامه داد و حدود ساعت ۲۲ پنج شنبه به تهران رسید.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که مجلس دهم، ۴ روز پیش و با وجود باز بودن پرونده هایی همچون حادثه قطار تبریز - مشهد و جان باختن حدود ۵۰ مسافر، مجددا به عباس آخوندی وزی راه و شهرسازی رای اعتماد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری می رسد . . .

    • بدون نام

      وقتی استیضاح نمایشی صورت می گیرد نتیجه اش همین است

    • محمدرضا بختیار

      به نظر من وقتی رای نمی دیم اینطوری میشه که کرسی های مجلس رو افراد بی سواد و بدون اطلاعات کافی البته از حیث سیاسی منظورم هستش؛پر می کنند و برای تامین ذهنشون ایران را با حوادث هند و المان مقایسه می کنند و می گویند چیز مهمی نیست تو کشورهای پیشرفته نیز چنین اتفاقاتی می افته اما ایا ایران هم مثل اون کشورها پرداخت دیه و جبران خسارت مالی و بر کناری افراد خاطی میکنه نه به خدا اگه به برکناری هم برسه یک ادم کارمند بیچاره مقصر جلوه داده میشه که باید تاسف خورد

    • بدون نام

      با سلام انشار اخبار حوادث آنهم به نقل از یکی از شاهدان با رسالت رسانه ای که بر مبنای اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مخاطبین است به نظر من کار درستی نیست چون تصمیمی گه مسئولین قطار در چنین مواقعی میگیرند و اقدام میکنند در راستای تامین امنیت مسافرین است در صورتی گه به تعداد مسافرین قطار نظرات متفاوت وجود دارد و هر مسافر هم فقط خودش را می‌بیند بدون داشتن اطلاعات فنی و مقرراتی لذا تقاضا دارم قبل از درج اخبار اینگونه کمی مشاورت میتواند اخبار شما را قابل اعتمادتر کند سپاس

    • بدون نام

      مسولین قطار مثل اینکه یاد گرفتند مردم را بریان کنند

    • بدون نام

      در هنگام استیضاح اخیر بارها این جمله را شنیدیم
      " این استیضاح سیاسی نیست !! "
      اما در پایان یک رای کاملا سیاسی برای ابقا به ضعیف ترین حلقه دولت دادند.
      این حرکت مجلس زنگ خطری برای دولت آقای روحانی است تا ایشان فرصت اصلاح وزارتخانه ها را در مدت باقیمانده تا انتخابات از دست بدهد؛ چیزی که رییس جمهور با شادی از کنار آن گذشتند گریبان دولتشان را در انتخابات آتی میگیرد !!!

    • بدون نام

      عادی است

    • فروشگاه

      راه آهن ها رابه خطوط آنلاین تبدیل کنید تاناوگان هوایی وجاده ضریب 65%رابه ارمغان آورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        #خطوط آنلاین_ضریب 65%_؟

    • بدون نام

      مشکل آخوندی نیست بلکه.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج