۴۸۵۹۹۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نزول لسترسیتی از نگاه آمار و ارقام

نه ماه پس از قهرمانی شگفت انگیز در لیگ برتر انگلیس، کلودیو رانیری شغلش را از دست داد.

وبسایت نود: نه ماه پس از قهرمانی شگفت انگیز در لیگ برتر انگلیس، کلودیو رانیری شغلش را از دست داد. این مربی ایتالیایی در حالی لسترسیتی را ترک می کند که تیمش تنها یک قدم تا منطقه سقوط فاصله دارد. رانیری ۶۵ ساله در تابستان ۲۰۱۵ هدایت لسترسیتی را بر عهده گرفت و این تیم را برای نخستین بار در تاریخ ۱۳۳ ساله خود به عنوان قهرمانی انگلیس رساند و به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۶ دنیا انتخاب شد.

این مربی کهنه کار ۲۴ ساعت پس از شکست ۲-۱ مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا، نیمکت لستر را از دست داد. اما نگاهی می کنیم به عملکرد ضعیف روباه ها در این فصل از منظر آمار و ارقام:

نزول لسترسیتی از نگاه آمار و ارقام

۳۲- لسترسیتی نسبت به فصل قبل در همین مقطع، ۳۲ امتیاز کمتر گرفته است. آن ها فصل قبل تا هفته ۲۵، ۵۳ امتیاز گرفته بودند ولی اکنون فقط ۲۱ امتیاز دارند.

۱۴- لسترسیتی در این فصل ۱۴ بار در لیگ برتر شکست خورده است، در حالی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره، در کل فصل قبل تنها دو بار طعم شکست را چشید. آن ها این فصل فقط ۵ بار پیروز شده اند، در حالی که فصل گذشته تا هفته بیست و پنجم، ۱۵ برد داشتند.

۲۴ - تفاوت گل در تیم رانیری، نکته بارزی است. آن ها این فصل در ۲۵ بازی لیگ، فقط ۲۴ گل زده اند، یعنی میانگین کمتر از یک گل برای هر بازی. فصل قبل روباه ها تا هفته بیست و پنجم، ۴۷ گل به ثمر رسانده بودند.

۰- لسترسیتی جزو معدود تیم های این فصل لیگ جزیره است که در خارج از خانه حتی یک برد را هم کسب نکرده است. آن ها از ۱۳ بازی خارج از خانه این فصل فقط ۳ امتیاز را جمع آوری کرده اند. تنها برنلی با کسب یک امتیاز، آماری بدتر از لسترسیتی در بازی های خارج از خانه این فصل دارد.

۰- یک رکورد ضعیف دیگر. لسترسیتی در سال ۲۰۱۷ میلادی، در لیگ برتر حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. در شش بازی لیگ برتری در سال ۲۰۱۷، لستر تنها یک امتیاز گرفته است.

نزول لسترسیتی از نگاه آمار و ارقام

۱۱- روباه ها در این فصل در یازده بازی نتوانسته اند گلزنی کنند. در کل فصل قبل لسترسیتی فقط در سه بازی نتوانست گلی به ثمر برساند.

۳،۲ - میانگین شوت های درون چارچوب لسترسیتی در این فصل ۳،۲ است. از این نظر آن ها تیم هجدهم لیگ برتر هستند. فصل قبل لسترسیتی با میانگین ۴،۸، تیم پنجم جدول از این لحاظ بود.

۳۴۳- دقایقی از بازی که لسترسیتی تیم برتر میدان بوده است. فصل قبل تا هفته ۲۵، لسترسیتی ۸۶۳ دقیقه از حریفان خود پیش بود.

۵- واردی که فصل قبل در یازده بازی پیاپی لیگ گلزنی کرد و در نهایت ۲۴ گل در لیگ جزیره به ثمر رساند، در این فصل تنها ۵ گل به ثمر رسانده است.

۱۷/۱۱- ریاض محرز فصل قبل ۱۷ گل زد و ۱۱ پاس گل ارسال کرد تا بهترین بازیکن فصل لقب گیرد، او در این فصل فقط سه گل زده و دو پاس گل ارسال کرده است.

نزول لسترسیتی از نگاه آمار و ارقام

۸۶ - کانته ستاره لسترسیتی در فصل قبل که در این فصل در صدرنشینی چلسی نقشی محوری ایفا کرده است، در ۲۴ بازی این فصل برای آبی های لندن ۸۶ تکل زده است که از نظر آماری سومین بازیکن برتر لیگ در این مورد به حساب می آید. در آن سمت، آمارتی، اندیدی و مندی، که جای کانته را در خط میانی لستر گرفته اند، هر سه نفر روی هم ۲۷ بازی در لیگ انجام داده اند و مجموعاً فقط ۵۰ تکل داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج