۴۸۶۰۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افراد دارای پرونده قضایی می‌توانند نامزد شوند

عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: اصولگرایان دنبال همگرایی هستند، باید از همگرایی گروه‌های سیاسی استقبال کرد چون حرکت مثبتی برای کل فضای سیاسی کشور است.

خبرآنلاین: عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: اصولگرایان دنبال همگرایی هستند، باید از همگرایی گروه‌های سیاسی استقبال کرد چون حرکت مثبتی برای کل فضای سیاسی کشور است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است جبهه مردمی نیروهای انقلاب تنها راهکار رسیدن اصولگرایان به همگرایی در انتخابات پیش رو باشد؟، گفت: اصولگرایان دنبال همگرایی هستند، حتما کار خوبی است و ما هم خوشحال می شویم حرکت های سیاسی انسجام داشته باشند.

به گزارش نامه نیوز، وی افزود: باید از همگرایی گروه های سیاسی استقبال کرد چون حرکت مثبتی برای کل فضای سیاسی کشور است.

عضو جامعه روحانیت مبارزه درباره ضرورت نقش آفرینی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: خودشان باید این را بگویند اما تاکنون اعلام آمادگی نکرده‌اند.

پورمحمدی درباره خبر نظر مثبت جامعتین به حمایت از نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز نام هیچ کاندیدایی در جامعه روحانیت مبارز مطرح نشده و جامعه روحانیت تصمیم هم ندارد که نظری بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شخصیت هایی دارای پرونده قضایی همچون بقایی می توانند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند اظهار کرد: بله می توانند. منعی در این زمینه وجود ندارد. فقط صلاحیتشان باید در شورای نگهبان بررسی شود. در کل کسی می‌تواند دارای پرونده اتهام قضایی باشد ولی از نظر شورای نگهبان این مشکلی نباشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به سوالی درباره کاهش تاثیرگذاری جامعه روحانیت مبارز بر بدنه جوان جریان اصولگرا با فوت شدن یا کناره گیری چهره های کاریزماتیک این تشکل روحانی گفت: اصلا دنیا از فضای کاریزماتیک گذشته است حرکت های سازمان یافته و تشکیلاتی است که اثربخش است. عملا باید به سمت روش های مردم‌سالارانه و شکل های نوین و مدرنی که در حوزه سیاسی مطرح می شود، برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج