جاباما
۴۸۶۰۶۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

رئوفیان:‌ رضایی می‌تواند کاندیدا باشد

عضو جبهه ایستادگی می‌گوید اگر اصولگرایان بر روی محسن رضایی اجماع کنند او برنامه های خوبی برای اداره کشور دارد.

نامه نیوز نوشت: عضو جبهه ایستادگی می‌گوید اگر اصولگرایان بر روی محسن رضایی اجماع کنند او برنامه های خوبی برای اداره کشور دارد.

ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در خصوص سخن اخیر محسن رضایی مبنی براینکه اگر جبهه مردمی بر روی وی به توافق برسند برای شرکت در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد، گفت : آقای رضایی یک رجل سیاسی است و توانایی های خوبی را هم برای اداره کشور دارد و میتواند یکی از گزینه های مورد نظر انتخابات باشد.

وی ادامه داد: سخن ایشان بیان هوشمندانه ای است که اعلام کردند اگر اجماع روی وی صورت بگیرد حضور پیدا میکند.جبهه مردمی تاکنون توانسته توفیقات خوبی را در دور هم جمع کردن برخی از اصولگرايان داشته باشد.

رئوفیان با بیان اینکه اگر اجماع روی رضایی صورت بگیرد، وی حرفهای زیادی برای گفتن دارد، تصریح کرد :در انتخابات دوره قبل نیز از میان نامزدهای ریاست جمهوری ایشان بیشتر از دیگر کاندیداها برنامه داشت و مسائلی که مطرح میکرد در قالب اداره کشور بود. اما اگر اصولگرايان به اجماع مطلق در مورد ایشان نرسند من به صلاحشان نمیدانم که حضور پیدا کنند.

دبیرکل حزب ایران زمین، ادامه داد : صحنه انتخابات و ورود به آن همیشه یک ریسک است. حضور به دلیل تکلیف به معنای آن نیست که مقبولیت را در نظر نگیرند.مقبولیت نتیجه خواست مردم است. همانطور که تا مردم به در خانه حضرت علی(ع) نرفتند و از وی نخواستند ایشان پا به عرصه اداره کشور نگذاشتند! و فرمودند :(لولا حضورالحاضر و قیام الحجه بوجود الناصر)

این فعال سیاسی افزود: یکی از مهمترین مؤلفه های انتخاباتی وجود مقبولیت است! لذا ما از میان اصلح غیرمقبول و صالح مقبول َبیعتا صالح مقبول را انتخاب خواهیم کرد. این یکی از شروط مهمی است که حتما مورد نظر بررسی کنندگان کاندیداها قرار خواهد گرفت.

ابوالقاسم رئوفیان با بیان اینکه محسن رضایی در انتخابات سال ۹۲رای خوبی را نسبت به انتخابات پیش از ان داشت، خاطرنشان کرد :من همان موقع دریک تحقیقات میدانی چه ازسیاسیون چه عامه مردم درباره رضایی این پاسخ را می شنیدم که ایشان برای ریاست جمهوری خوبند ولی رآی ندارند که به اعتقاد من این یک برنامه طراحی شده از سوی مخالفین بود که اثربخش هم بود. من معتقدم ایشان شایستگی های زیادی برای این جایگاه دارند.

وی با اشاره به اینکه در حزب ایران زمین حدود ۴۴ گزینه در دست بررسی قرار دارد، تصریح کرد :ما در جلسه روز پنجشنبه این گزینه ها را در قالب جدول ارزیابی مورد بررسی قرار دادیم که در مرحله اول با اجماع مطلق۱۳ نفرحذف و ۳۱ نفر به مرحله دوم راه یافتند و در مرحله بعدی با در نظر گرفتن ۷ معیار مصوب در جدول مکانیزم ارزیابی (پایبندی به مبانی انقلاب،مقبولیت،اجرای قانون اساسی،رجل سیاسی،کارامدی،برنامه محوری، وتعامل گرایی) به ۱۴ نفر رسیدیم.

عضو سابق جبهه ایستادگی ادامه داد:همچنین مقرر شد در آینده نزدیک این ۱۴ نفر را در قالب جدول مکانیزم ارزیابی و در بوته ارزیابی شاخص های ۴۴ گانه جدول با احتساب نمره۱تا۵به مرحله نهایی برسانیم که در نهایت خروجی آن ۳ اولویت خواهد بود که به احتمال زیاد رضایی یکی از آنهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رفتگانتو بیامرزه ما هم همینو داریم میگیم (برنامه داره)

    • بدون نام

      فرق این جناب با آیت الله هاشمی این هست که ایشان همیشه کاندید شدند و منتخب نشدند اما آیت الله هر وقت کاندید شد منتخب شد ، به این میگن اعتماد عمومی ، بله اعتماد عمومی ،عمومممممممممی .گرفتی حالا

    • بدون نام

      تفاوت رضایی با بقیه کاندیدا اینه که دنبال مال و مقام نیست وگرنه سال۷۶ از سپاه استعفا نمی داد که بیاد اقتصاد بخونه بعد رضایی ۸۴ قطعا با رضایی۹۶ تفاوت داره مشکل اینه که مردم رضایی رو تو سال ۶۰ و ۸۴ نگه داشته اند لااقل از قبل در موردش قضاوت نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج