۴۸۶۱۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیت الله موحدی کرمانی: منافع ملی ایران به مسئله فلسطین گره خورده است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئله فلسطین در راس مسائل جمهوری اسلامی است تاکید کرد: منافع ملی و منطقه ای ما به این مسئله گره خورده است.

خبرگزاری میزان: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئله فلسطین در راس مسائل جمهوری اسلامی است تاکید کرد: منافع ملی و منطقه ای ما به این مسئله گره خورده است.

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری کنفرانس فلسطین و سخنان مقام معظم رهبری در این کنفرانس چند نکته در رابطه با مظلومیت فلسطین و خیانت اشغالگران را حائز اهمیت بر شمرد و گفت: مسئله فلسطین مسئله اسلام است و وقتی به شما می گویند به فلسطین چکار دارید بگویید ،‌به اسلام چکار دارید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اسلامی می گوید سلطه کفار بر مسلمین حرام است اظهار داشت: کفار نباید بر کشور فلسطین سلطه داشته باشند و ما نمی توانیم از این مسئله بگذریم.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین در راس مسائل جمهوری اسلامی است بیان داشت: علاوه بر این منافع ملی و منطقه ای ما به مسئله فلسطین گره خورده است.

آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس جنایتی کرده که هیچگاه فراموش نمی شود بیان داشت: آنها مردمی را از خانه شان خارج کرده و یا کشتند و سوزاندند و خود بر جای آنها نشستند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی نمی تواند در برابر این جنایت بی تفاوتی باشد اظهار داشت: طراح این پدیده شیطانی انگلیس بوده و مدیریتش را آمریکا انجام داده و این طراحی بیش از یک قرن پیش صورت گرفته و بیش از این قبل هم از به وجود آمدن رژیم صهیونیستی می گذرد.

آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه آنها اهدافی دارند و باید اهداف آنها را شناخت و با آن مقابله کرد گفت: اهداف آنها تضعیف اسلام حکومت های اسلامی و جامعه اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ربع جمعیت دنیا مسلمانان هستند اظهار داشت: آنها عظمت اسلام را فهمیده اند که چگونه در صدر اسلام مسلمانان در شرق و غرب حاکم شدند.

وی با اشاره به فتوای دو خطی میرزای شیرازی علیه دولت انگلیس بیان داشت: آنها قدرت مراجع را فهمیده اند و تلاش می کنند مراجع را از پا در آورده و تضعیف کنند.

آیت الله موحدی کرمانی هدف دوم صهیونیست ها را تصرف بر منابع انرژی و نفت بر شمرد و تاکید کرد: این منطقه یک منطقه استراتژیک است و آنها در این مناطق مواد سمی کاشته اند و هر سال می گویند آن بخش از یهودی ها که به دلیل فقر در بین ما نقشی ندارند باید از اروپا خارج شوند تا آنها هزینه نداشته باشند.

وی افزود: صهیونیست کینه دیرینه یهود از مسیحیت را تبدیل به کینه علیه مسلمانان کرده و تلاش کردند در یک مرحله کوتاه مدت دولت غاصب اسرائیل را تشکیل دادند.

وی با اشاره به برنامه میان مدت اسرائیل گفت: در این برنامه سلطه بر خاور میانه و تحقق حکومت ازمیر تا فرات و سلطه بر کشورهای منطقه پیش بینی شده است.

آیت الله موحدی کرمانی برنامه دراز مدت اسرائیل را سلطه بر کل جهان برشمرد که از این طریق سعی می کنند به جهانیان بگویند قدرت برتر هستند و به این منظور تلفیقی از صهیونیست یهودی و مسیحی صورت گرفته که بخش وسیعی از آن در آمریکا و اروپا است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کنگره آمریکا در دست صهیونیست ها است خاطر نشان کرد بر همین اساس رئیس جمهور آمریکا منتخب و تابع آنها است و فرق نمی کند که رئیس جمهور آمریکا از دموکراتها و یا جمهوری خواهان باشد.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به اینکه بیشترین شبکه های خبری در دست صهیونیست ها ست و از این طریق هر جوی را که بخواهند در دنیا به راه می اندازند اظهار داشت: آنها تلاش کردند با شهرک سازی یهودی برای مشتی بی هویت، هویت ایجاد کنند،‌ که ناگهان از ورود نیم قرن پیش حادثه ای رخ داد که تمام معادلات آنان را به هم ریخت و آن مقاومت اسلامی بر محور جهاد و صبر بود.

وی با اشاره به ایجاد مقاومت ملی توسط شهید عزالدین قسام ،‌ و مقاومت داخلی توسط جمال عبدالناصر که پیش از مقاومت اسلامی شکل گرفته بود و به خاطر فشار غرب و خیانت برخی کشورهای عربی شکست خورد اظهار داشت: در نهایت مقاومت اسلامی که از انقلاب اسلامی الگو گرفته بود با انتفاضه های پی در پی توانست پیروزی های زیادی به دست آورد که آزاد سازی جنوب فلسطین و غزه از جمله آنها هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت در برابر توطئه ها فریب نخورد و در دامی که به دست دشمن جلوی آنها گذاشته شده بود وارد نشد و بدون پذیرفتن پیشنهاد مذاکره گفت ما باید کل فلسطین را آزاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج