۴۸۶۳۹۲
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

کنسرت پر شور خواننده پاپ در دهه فاطمیه!

پنج‌شنبه شب و در شب‌ها و روزهايي که به ايام فاطميه شهرت دارد يکي از پرطرفدارترين خوانندگان پاپ کشور با شور و حالي وصف نشدني همراه با گروهي کامل در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران روي صحنه رفت و به اجراي کنسرت پرداخت.

جوان نوشت: پنج‌شنبه شب و در آستانه ايام شهادت حضرت صديقه کبري سلام‌الله‌عليها و در شب‌ها و روزهايي که به ايام فاطميه شهرت دارد و بسياري از مردم در کوچه و خيابان پيراهن مشکي بر تن در مساجد و هيئت‌هاي خانگي و مذهبي حضور دارند با تدبير وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، يکي از پرطرفدارترين خوانندگان پاپ کشور با شور و حالي وصف نشدني همراه با گروهي کامل در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران روي صحنه رفت و به اجراي کنسرت پرداخت.

رهبر معظم انقلاب درست در همان پنج‌شنبه شب در حسينيه امام خميني(ره) ميزبان جمعي از شاعران آييني بودند و اتفاقاً نکات مهمي را در حوزه سبک زندگي و پيروي واقعي از ائمه معصومين بيان فرمودند و اينکه در اروپا و امريکا مراکز و دستگاه‌هايي با هدف مشخص و اعلام ‌شده براي تغيير سبک زندگي در کشورهاي غيرغربي به‌ويژه ايران اسلامي وجود دارد.

نکات، بيانات و دغدغه‌هاي فرهنگي رهبري امسال با تعبير «ولنگاري فرهنگي» و «بي‌اهتمامي فرهنگي» سمت و سوي تازه‌اي يافت و قطعاً مهم‌ترين دستگاه مسئول و پاسخگو در اين زمينه وزارت ارشاد است، اما دريغا که مديران اين وزارتخانه ترجيح مي‌دهند در چنين ايامي حواس‌شان به برگزار شدن يک کنسرت و جشنواره مد و لباس باشد تا برنامه‌ريزي و اجراي برنامه‌هايي که در عمل به دغدغه‌هاي رهبري و مردم مومن و انقلابي پاسخ دهد.
دکتر رضا صالحي‌اميري، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي که بيش از ۱۰۰ روز از حضور او و تکيه زدنش بر صندلي وزارت مي‌گذرد، ‌اي کاش يک‌بار ديگر صحبت‌هاي خود در مجلس شوراي اسلامي و در روز رأي اعتماد را مرور کند آنجا که تأکيد کرد: «روح فرهنگ در جامعه بايد ديني باشد و هيچ‌کس نمي‌تواند از مرزهاي ديني عبور کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا این خواننده کی هست ؟ پس چرا اسمشو نگفتید؟

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه بانیان این کنسرت رر

    • بدون نام

      اتفاقا خواننده خوبي هست كار اشتباهي نكرده كنسرت تو ايران نهايتش دست زدنه. ..... اگر هم مشكلي بوده كسي كه مجوز داده مقصره نه خواننده عزيز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج