۴۸۶۴۴۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیلم جدید لیام نیسون تا ۲۰۱۸ تاخیر خورد

: ژانویه ماه بسیار خوبی برای لیام نیسون (Liam Neeson) محسوب می‌شود. فیلم‌های Taken در ماه‌ اول سال اکران شدند و در باکس آفیس عملکرد درخشانی داشتند.

وب سایت سینما گیمفا: ژانویه ماه بسیار خوبی برای لیام نیسون (Liam Neeson) محسوب می‌شود. فیلم‌های Taken در ماه‌ اول سال اکران شدند و در باکس آفیس عملکرد درخشانی داشتند. فیلم The Grey «خاکستری» با بازی نیسون هم در ژانویه سال ۲۰۱۲ اکران شد که به اندازه‌ی فرانچایز ربوده شده خوب عمل نکرد، ولی توانست به فروش ۵۱ میلیون دلاری در باکس آفیس دست یابد. همچنین لیام نیسون در انیمیشن The Nut Job هم صداپیشکی کرد که در ماه ژانویه پخش شد و ۶۴ میلیون دلار فروش داشت.
فیلم جدید لیام نیسون تا 2018 تاخیر خورد

شاید وقتی که بگوییم لیام نیسون پادشاه ماه ژانویه است بزرگنمایی کرده باشیم، ولی بی شک فیلم‌های او در ماه آغازین سال فروش خوبی داشته‌اند. در واقع این موقع از سال زمانی برای اکران فیلم‌هایی است که استدیوها از فروششان مطمئن نیستند. کمپانی لاینزگیت هم تصمیمی گرفته بود که یکی از جدیدترین فیلم‌های خود را به لطف عملکرد خوب لیام نیسون درماه‌های آغازین سال، در این بازه زمانی اکران کند.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline) تاریخ اکران جدیدترین فیلم لیام نیسون،The Commuter، تا ۱۲ ژانویه سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است. بازیگر زن اصلی فیلم ورا فارمیگا (Vera Farmiga) است و فیلم عناصری هیچکاکی در خود دارد. همچنین در این فیلم پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، سم نیل (Sam Neill)، الیزابت مک‌گاورن (Elizabeth McGovern) و ستاره‌ سریال‌های Breaking Bad و Better Call Saul، جاناتان بنکز (Jonathan Banks)، نیز بازی می‌کنند. جائوم کالکت سرا (Jaume Collet-Serra)،کارگردان The Commuter ، برای چهارمین بار در این فیلم با لیان نیسون همکار می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج