۴۸۶۴۹۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

نوکیا ۳۳۱۰ یک گوشی معمولی خواهد بود

با این که گزارش‌های بسیاری اذعان داشته‌اند که این گوشی احتمالا یک گوشی اندرویدی است، همان منبعی که تایید کرده این گوشی در رویداد MWC ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد، حالا می‌گوید، نوکیا ۳۳۱۰ جدید یک گوشی ساده است. یعنی به غیر از قابلیت دسترسی به اینترنت و پخش موسیقی، از ویژگی‌های پیشرفته‌ی یک گوشی هوشمند، بی‌بهره است.

مجله دیجی کالا - حدیث جانی: شکی نیست که طرفداران نوکیا مشتاقند تا این شرکت فنلاندی اوایل هفته‌ی آینده از محصولات جدید خود رونمایی کند. حداقل سه گوشی هوشمند اندرویدی و یک گوشی ساده توسط شرکت HMD Global که حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به مدت ۱۰ سال از مایکروسافت خریداری کرده، معرفی خواهند شد.
نوکیا 3310 یک گوشی معمولی خواهد بود

هفته‌ی گذشته اخباری مبنی بر تجدید نوکیا ۳۳۱۰ به گوشمان رسید؛ اما جدای از قیمت آن، اطلاعات دیگری در دست نیست. جای تعجب است با این که تنها دو روز به رونمایی از نسخه‌ی مدرن نوکیا ۳۳۱۰ مانده، از این گوشی خبر بیشتری لو نرفته است.

با این که گزارش‌های بسیاری اذعان داشته‌اند که این گوشی احتمالا یک گوشی اندرویدی است، همان منبعی که تایید کرده این گوشی در رویداد MWC 2017 رونمایی خواهد شد، حالا می‌گوید، نوکیا ۳۳۱۰ جدید یک گوشی ساده است. یعنی به غیر از قابلیت دسترسی به اینترنت و پخش موسیقی، از ویژگی‌های پیشرفته‌ی یک گوشی هوشمند، بی‌بهره است.

شرکت HMD Global تغییرات جزیی روی ظاهر این گوشی اعمال خواهد کرد تا آن را به طراحی روز، کمی نزدیک کند. تغییراتی که نوکیا ۳۳۱۰ را سبک‌تر و باریک‌تر از مدل اصلی آن می‌کندد و اندازه‌ی کلیدها هم تغییر می‌یابد.

هم‌چنین نمایشگر مدل جدید در مقابل نمایشگر تک‌رنگ نوکیا ۳۳۱۰، رنگی و بزرگ‌تر خواهد بود. اما رزولوشن آن تغییر عمده‌ای نخواهد کرد تا روی دوام باتری که احتمالا مثل مدل قدیمی یکی از قابلیت‌های این گوشی است، تاثیری نگذارد. یکی از نکاتی که هرگز خبری از آن درز نکرده و برای بسیاری سوال است این است که آیا باتری آن قابل جدا شدن است یا خیر.

در نهایت می‌دانیم که تنوع رنگ این گوشی زیاد خواهد بود. شرکت HMD نوکیا ۳۳۱۰ مدرن را به رنگ‌های سیاه، آبی، سبز، قرمز و زرد عرضه خواهد کرد. هم‌چنین قیمت این گوشی ۵۹ دلار تایید شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      عاشقشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج