جاباما
۴۸۶۵۰۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سونی با Horizon: Zero Dawn گل کاشت

زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Horizon: Zero Dawn باقی نمانده است و به احتمال زیاد، تا چند روز آینده می‌توانیم «هورایزن» را در مقابل خودمان داشته باشیم. با اینکه بازی هنوز عرضه نشده است، اما سونی آن‌قدر از بازی‌اش مطمئن بود که اجازه داده منتقدان، نظرات و نمرات خودشان را نسبت به بازی منتشر کنند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سونی برای پلی‌استیشن۴، بدون شک Horizon: Zero Dawn است. زمان زیادی تا عرضه‌ی این بازی باقی نمانده است و به احتمال زیاد، تا چند روز آینده می‌توانیم «هورایزن» را در مقابل خودمان داشته باشیم. با اینکه بازی هنوز عرضه نشده است، اما سونی آن‌قدر از بازی‌اش مطمئن بود که اجازه داده منتقدان، نظرات و نمرات خودشان را نسبت به بازی منتشر کنند.
سونی با Horizon: Zero Dawn گل کاشت

بازی Horizon: Zero Dawn را استودیوی بازی‌سازی «گوریلا گیمز» به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ ساخته است. استودیوی بازی‌سازی گوریلا گیمز را بیشتر به خاطر ساخت مجموعه بازی‌های کیل‌زون (Killzone) می‌شناسیم. بازی هورایزن دنیایی پساآخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که در آن، ربات‌ها و هوش‌های مصنوعی، خودشان به نژادی زنده تبدیل شده‌اند و از انسان‌ها بالاتر قرار گرفته‌اند.

هورایزن یک اکشن سوم‌شخص محیط باز است. در محیط بزرگ بازی گشت و گذار می‌کنید و از افراد مختلف مرحله می‌گیرید و با هیولاهای رباتیک مبارزه می‌کنید.

سونی با Horizon: Zero Dawn گل کاشت

می‌توانید در ادامه، نیم نگاهی به برخی از نقدهای بازی بیاندازید.‌‌‌‌‌‌‌‌‌

GameSpot: نمره‌ی ۹ از ۱۰

"اولین بار است که استودیوی بازی‌سازی گوریلا گیمز یک بازی به غیر از کیل‌زون می‌سازد. شاید فکر کنید که این استودیو ریسک کرده است و به جای یک اکشن اول شخص، یک بازی سوم شخص محیط باز ساخته است؛ سبکی که در آن مهارت ندارد. اما برای هر مشکل کوچکی که بازی دارد، هورایزن چیزی بزرگ در مقابل‌تان می‌گذارد و انگیزه شما برای گشت و گذار و مبارزه در دنیای زیبای هورایزن بیشتر می‌شود. گوریلا گیمز یکی از بهترین بازی‌های محیط باز این نسل را ساخته است و با این بازی، احترامی برای خودش کسب کرده است."‌‌‌‌‌‌‌‌

Giant Bomb: نمره‌ی ۵ از ۵

"هورایزن آشنا به نظر می‌رسد، اما در عین حال تازه است. بازی کوتاه نیست (۳۰ ساعتی برای آن زمان گذاشتم) اما داستان‌گویی در آن دقیق و موثر است. مبارزات گزینه‌هایی را مقابل شما می‌گذارد که روند آن‌ها را سرگرم کننده می‌کند؛ حتی اگر هم بخواهید یکی پس از دیگری فقط از پشت درخت بیرون بیایید و دشمنان را مخفیانه بکشید. طراحی منسجم تمام بخش‌های بازی، موسیقی درست و صداگذاری عالی، هورایزن را از همه نظر خوب جلوه می‌دهد. هورایزن بهترین بازی است که تا به حال گوریلا گیمز ساخته و به طور کلی، یک بازی عالی است."‌‌‌‌‌‌‌

IGN: نمره‌ی ۹٫۳ از ۱۰

"در دنیایی باز، وسیع و زیبا، Horizon Zero Dawn مجموعه‌ای از اجزای متحرک را بسیار دقیق و پرداخت شده در مقابل شما می‌گذارد. روند اصلی بازی، یعنی مبارزات آن، به لطف تنوع در طراحی و رفتار ماشین‌ها و موجودات بسیار لذت بخش از آب درآمده‌اند. هر کدام از دشمنان بازی را باید با دقت و روش خاصی نابود کنید. با اینکه مراحل فرعی می‌توانستند کمی خلاقانه‌تر باشند، اما مراحل اصلی به لطف داستان خوب بازی، من را درگیر خودشان کردند و در نهایت هم با یک پایان بسیار خوب، تکانم دادند."‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
سونی با Horizon: Zero Dawn گل کاشت

می‌توانید در ادامه، تمام نمراتی که به Horizon: Zero Dawn داده شده است را ببینید. بازی قرار است در روز ۲۸ فوریه عرضه شود.
  • GamingBolt: نمره‌ی ۱۰ از ۱۰
  • PlayStation LifeStyle: نمره‌ی ۱۰ از ۱۰
  • Giant Bomb: نمره‌ی ۵ از ۵
  • Telegraph: نمره‌ی ۵ از ۵
  • God is a Geek: نمره‌ی ۹٫۵ از ۱۰
  • Polygon: نمره‌ی ۹٫۵ از ۱۰
  • PlayStation Universe: نمره‌ی ۹٫۵ از ۱۰
  • GameZone: نمره‌ی ۹٫۵ از ۱۰
  • IGN: نمره‌ی ۹٫۳ از ۱۰
  • Hardcore Gamer: نمره‌ی ۴٫۵ از ۵
  • Guardian: نمره‌ی ۴ از ۵
  • GameSpot: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • Game Informer: نمره‌ی ۸٫۸ از ۱۰
  • Push Square: نمره‌ی ۹ از ۱۰
  • LevelUp: نمره‌ی ۸٫۶ از ۱۰
  • Guardian: نمره‌ی ۴ از ۵
  • USgamer: نمره‌ی ۲٫۵ از ۵
  • Destructoid: نمره‌ی ۷٫۵ از ۱۰
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج