۴۸۶۵۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هررا: ترس حریفان از زلاتان نقطه ضعف آنهاست

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد عنوان کرد زلاتان به قدری ترسناک است که حریفان از او واهمه دارند که این موضوع به نقطه ضعف آنها تبدیل شده است.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، زلاتان ایبراهیموویچ ۳۵ ساله، در اکثر بازی‌های منچستریونایتد به میدان می‌رود و تاثیر بالای بازی خودش را به نمایش می‌گذارد.

او و هم تیمی‌هایش یکشنبه (فردا) باید در ورزشگاه ومبلی فینال جام اتحادیه را برگزار کنند. هررا با روحیه دادن به زلاتان عنوان کرد: او مهاجم هدف ماست. قد بلندی دارد و توپ‌ها را بالا نگه می‌دارد. در بازی با بلکبرن دیدید وقتی به میدان آمد، خیلی سریع توانست دروازه‌ حریف را باز کند. حریفان از او می‌ترسند و ما از این نقطه ضعف حریفان، به خوبی استفاده می‌کنیم و توپ‌های بلندی برای زلاتان می‌فرستیم. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است.

هررا ادامه‌ داد: وقتی او پیراهنش را درمی‌آورد و بدنش را می‌بینید، فکر می‌کنید ۲۸ یا نهایتا ۲۹ ساله است. بعضی وقت‌ها از او می‌پرسم که چه کار کرده‌ای که با بالا رفتن سن، بهتر می‌شوی؟ دوست دارم از او تقلید کنم و مثل ایبرا شوم. اکنون خوشحالیم که بازیکنی همچون او در تیم ما وجود دارد.

منچستریونایتد از زمانی که به فنرباغچه در سوم نوامبر در لیگ اروپا باخت، تنها یک شکست را تجربه کرد. این باخت برابر هال سیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه بود که البته آن شکست تاثیری در صعود یونایتد به فینال نداشت. آنها همچنین شانزده بازی است که در لیگ برتر شکست نخوردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج