۴۸۶۶۱۸
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

جمع آوری ۴۵۰ تن زباله توسط «آقای سطل زباله»

آقای سطل زباله به نظر می رسد یک شخصیت کارتونی باشد اما درواقع ماشین های زباله جنگی هستند که به تمیز کردن بندر بالتیمور می پردازند.

برترین ها: آقای سطل زباله به نظر می رسد یک شخصیت کارتونی باشد اما درواقع ماشین های زباله جنگی هستند که به تمیز کردن بندر بالتیمور می پردازند. این دستگاه جمع آوری زباله که با نیروی خورشید و آب کار می کند، به طور موثری از سال ۲۰۱۴ با آلودگی آب مبارزه می کنند.
این ایده اولین بار توسط ملوان و مهندس محلی «جان کلت» پیشنهاد شد که در نهایت حمایت شرکت آب بالتیمور را برای اجرا به دست آورد. پانل های خورشیدی و جریان رودخانه چرخی را می چرخانند که یک تسمه نقاله را فعال می کند. زباله ها با چنگال های چرخان روی نوار نقاله گذاشته می شوند و سپس در مخزن ذخیره شده و وقتی پر شد تخلیه می شوند.

از سال ۲۰۱۴ که این سطل زباله کار می کند چنان موفق بوده و طرفدار دارد که کلت و بالتیمور برای ساخت دومین دستگاه منابع مالی جمع کرده و در سال ۲۰۱۶ در بخش دیگری از بندر، آن را راه اندازی کرده اند. این زباله جمع کن ها از وقتی نصب شده اند تا به حال بیش از ۴۵۰ تن زباله جمع کرده اند. بیشتر زباله ای که جمع شده کیسه های پلاستیکی، ته سیگار، بطری های شیشه ای و پلاستیکی و ظروف پلی استایرن می باشند. این مهم است که به یاد داشته باشیم بیشتر این زباله ها از مردمی می آیند که زباله ها را روی زمین می اندازند و سپس با باد و طوفان به رودخانه ها می روند. اما این دستگاه ها تنها یکی از روش های کاهش آلودگی آب ها هستند، آموزش مردم و تغییر عادات فرهنگی برای تضمین پاکیزگی آب ها کلیدی هستند.
جمع آوری 450 تن زباله توسط «آقای سطل زباله»
جمع آوری 450 تن زباله توسط «آقای سطل زباله»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج