۴۸۶۶۲۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

جردن باروز: ترامپ یک بار به ایران سفر کند

جردن باروز یک بار دیگر با تمجید از ایران، به رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد به ایران سفر کند.

وبسایت نود: فوق‌ستاره کشتی آزاد آمریکا که هفته گذشته در جریان رقابت‌های جام جهانی کرمانشاه به ایرن سفر کرد، پیش از این رقابت‌ها و در جریان آن یکی از چهره‌های پرخبر بیرون از تشک کشتی بود. محبوبیت جالب این کشتی‌گیر باعث شد او در صدر اخبار این رقابت‌ها قرار بگیرد.

جردن باروز بعد از پایان این رقابت‌ها به کشورش برگشته. او به مجله GQ Magazine می‌گوید تجربه دومش از سفر به ایران بهتر از تجربه اولش هم بوده است. قهرمان سابق المپیک به ترامپ توصیه کرد به ایران سفر کند.

ایران در جام جهانی قهرمان شد. آن‌ها چندتا از بهترین کشتی‌گیرهای روی کره زمین را در اختیار دارند. چه چیزی باعث شده آن‌ها اینقدر خوب باشند؟

جالب است. من در هفت سالی که در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کرده‌ام هیچ‌وقت به یک کشتی‌گیر ایرانی نباخته‌ام. سوتفاهم نشود به عنوان یک تیم آن‌ها همیشه بهترین هستند. این دوره پنجمین جام جهانی بود که من در آن شرکت کردم و ما در هر دوره به ایران باخته‌ایم و این نشان می‌دهد آن‌ها در چه سطح بالایی قرار دارند. فراتر از همه این‌ها، آن‌ها از نظر بدنی بسیار آماده هستند و به خوبی می‌دانند در جریان یک مسابقه چطور وضعیت را مدیریت کنند.

فکر می‌کنی این برتری ارتباطی به فرهنگ ایران هم داشته باشد؟

قطعا؛ بدون تردید. به غیر از آمریکا ایران را تنها کشوری می‌دانم که عشق به ورزش بخشی از هویت ملی آن‌ است. برای آمریکا این عشق شامل فوتبال، بسکتبال و بیسبال است و ما برای این‌ها زندگی می‌کنیم. در ایران همه این عشق کشتی است. میهن پرستی آ‌ن‌ها باعث می‌شود کشتی‌گیر باشند. با این وضعیت اینکه بهترین باشند منطقی به نظر می‌رسد.

به عنوان یک آمریکایی بعد از ده‌ها تنش سیاسی و به خصوص بعد از دستور رئیس جمهور ترامپ برای ممنوعیت سفر ایرانی‌ها به آمریکا چقدر سخت بود که به این کشور سفر کنی؟

من خودم را یک ناسیونالیست نمی‌دانم اما عاشق کشورم هستم. چیزی که من روی آن‌ تمرکز کرده‌ام و می‌خواهم مردم ایران هم آن‌ را بدانند این است که در آمریکا دموکراسی وجود دارد. این دموکراسی یعنی ما برای انتخاب مقاماتمان رای می‌دهیم اما بعضی وقت‌ها آن‌هایی که ما می‌خواهیم پیروز انتخابات نمی‌شوند. این یعنی من همچنان می‌توانم عاشق کشورم باشم و این می‌توانم کاملا خلاف سیاست‌زدگی باشد. من و دانلد ترامپ نگاه کاملا متفاوتی نسبت به ایرانی‌ها داریم. من احساس می‌کنم اگر او یک بار به ایران سفر کند چیزهای زیادی از آن مردم یاد می‌گیرد و با نگاهی کاملا متفاوت به آمریکا بازخواهد گشت. نگاهی که باعث می‌شود قدردانی ایرانی‌ها باشد.

پیام واضحی بود. نمی‌ترسی این پیام اینجا در آمریکا برایت مشکلی ایجاد کند؟

من دو بار به ایران سفر کرده‌ام و می‌توانم صادقانه بگویم آن‌ها مهربان‌ترین و مهمان‌نوازترین مردم دنیا هستند. آن‌ها فرهنگ بسیار کهنی دارند و فکر می‌کنم تازه درحال آشنایی با آن هستم. در پاسخ به سوال شما باید بگویم بابت ارسال این پیام به رئیس جمهور کاملا خونسرد و با اعتماد به نفس هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به صداقت این مرد ، دولتمردان کودن آمریکا یاد بگیرند

    • بابک

      چه خوب بود اگه دولتمردان کودن خودمون رو هم میگفتی!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج