۴۸۶۷۹۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

بانجی جامپینگ؛ ماجراجویی از جنس هیجان

خود را در این ارتفاع تصور کن؛ تو در چند کیلومتری بالاتر از یک رودخانه ی پر آب قرار گرفته ای و دستانت را باز کرده ای تا با قدرت از هوای تمیز این منطقه استشمام کنی و البته تصمیمی هیجان انگیز داری.

وبسایت کارناوال - آترا گل محمدی: به همراه ماجراجویی از جنس هیجان و با ویدیویی شاد و پر انرژی امروز به استقبالتان آمده ایم. اگر به هر دلیلی خسته هستید و به تنوعی کمی تکان دهنده به همراه انرژی مثبت نیاز دارید کوله بار سفر ببندید تا با یکدیگر راهی شویم به لحظاتی تکرار نشدنی.
امروز به ارتفاعی بلند در میان دو کوه رفته ایم و می خواهیم خود را با بانجی جامپینگ کمی به چالش بکشیم. با ما در این لحظات همراه شوید و با شور و حرارت تمام از دیدن این ویدیو لذت ببرید.

خود را در این ارتفاع تصور کن؛ تو در چند کیلومتری بالاتر از یک رودخانه ی پر آب قرار گرفته ای و دستانت را باز کرده ای تا با قدرت از هوای تمیز این منطقه استشمام کنی و البته تصمیمی هیجان انگیز داری. با تکیه بر تعدادی طنابِ کشی، که به تو وصل شده است خود را از این ارتفاع به پایین می اندازی، به داخل رودخانه فرو می روی و بر می گردی...
بدون شک انجام اینکار شجاعت و البته حس ماجراجویی زیادی می طلبد اما لحظاتی بسیار پر هیجان را هم در دفتر زندگیت ثبت می کند که قطعا لذت و هیجانش را هیچگاه فراموش نمی کنی.

بعضی از افراد دیگر این مقدار هیجان را کم می دانند و راه کار هایی به آن اضافه می کنند؛ همانطور که خواهی دید با دستان از پشت بسته و بشکه ای فرو بر سر تصمیم به انجامش دارند و یا حتی نشسته بر صندلی! اگر دلت می خواهد که با کسی دیگر به پایین پرتاب شوی هم امکانش وجود دارد و می توانی پهلو به پهلو در کنار او این لحظات را سپری کنی.

این لحظات هیجان انگیز را با کلی انرژی خوب به تو تقدیم می کنیم تا لذت ببری زیرا که لبخند و شاد بودن حق مسلم توست و امیدواریم که تک تک دقایق زندگی ات پر انرژی و شاد سپری گردد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
بانجی جامپینگ؛ ماجراجویی از جنس هیجان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا واقعا جرات ميخواد و من به عنوان يك مرد شجاع بايد اعتراف كنم واقعا ترسناكه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج