۴۸۶۹۴۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بایرن‌مونیخ، هامبورگ را تحقیر کرد

بایرن به لطف هت تریک لواندوفسکی، دو گل کومان و گل های آلابا، ویدال و روبن، با نتیجه خردکننده ۸-۰ بر هامبورگ غلبه کرد و ضمن تداوم صدرنشینی، هدیه مناسبی نیز تقدیم کارلو آنچلوتی کرد.

ورزش سه: بایرن به لطف هت تریک لواندوفسکی، دو گل کومان و گل های آلابا، ویدال و روبن، با نتیجه خردکننده ۸-۰ بر هامبورگ غلبه کرد و ضمن تداوم صدرنشینی، هدیه مناسبی نیز تقدیم کارلو آنچلوتی کرد.

بایرن که با 50 امتیاز در صدر جدول قرار داشت؛ در روزی که کارلو آنچلوتی برای هزارمین بار روی نیمکت مربیگری می نشست، میزبانی هامبورگ قعر جدولی را بر عهده داشت. بایرن در چند سال اخیر در خانه خود، حداقل 4 گل به هامبورگ زده بود.
بازی با حملات بایرن شروع شد اما 17 دقیقه طول کشید تا قفل دروازه هامبورگ باز شود.
شوت محکم توماس مولر از سمت راست، با دفع ناقص رنه آدلر همراه شد و ویدال بود که در ریباند با ضربه ای تماشایی از بیرون محوطه جریمه توانست حساب کار را 1-0 کند.
7 دقیقه بعد نوبت به گل دوم رسید. روی بی احتیاطی مدافع هامبورگ، داور بازی اعلام پنالتی کرد و لواندوفسکی که خودش پنالتی گرفته بود، آن را با ضربه ای زمینی و بر خلاف جهت دروازه بان، به گل دوم بایرن بدل کرد.
بایرن‌مونیخ، هامبورگ را تحقیر کرد

بایرن تیم برتر میدان بود و پس از اینکه چند فرصت عالی با بی دقتی لواندوفسکی از دست رفت، همین بازیکن دقیقه 41 توانست خود را دو گله و بایرن را سه گله کند.

توپ ارسالی توماس مولر در شلوغی جلوی دروازه به لوندوفسکی رسید و او روی شش قدم و در حالتی نامتعادل، با یک کنترل عالی توانست توپ را به طاق دروازه هامبورگ بچسباند و بایرن را ۳-۰ پیش بیندازد. همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.
نیمه دوم نیز حکایت نیمه اول را داشت و بازی فقط در زمین هامبورگ دنبال می شد.

تنها 9 دقیقه پس از شروع نیمه دوم بود که لواندوفسکی روی حرکت خوب روبن توانست هت تریک خود را تکمیل کرده و بایرن را نیز به چهارمین گلش در این بازی برساند.

یک دقیقه بعد حساب کار ۵-۰ شد. روی همکاری لواندوفسکی و مولر این آلابا بود که با ضربه ای دقیق توانست برای پنجمین بار دروازه هامبورگ نگون بخت را باز کند.
بایرن‌مونیخ، هامبورگ را تحقیر کرد

حملات بایرن ادامه داشت و این تیم دقایق ۶۵ و ۶۹ به دو گل دیگر هم توسط کینگزلی کومان دست یافت.

این مهاجم فرانسوی ابتدا پاس عمقی هوملس را در مصاف تک به تک با گلر هامبورگ به گل ششم بایرن بدل کرد و سپس روی اشتباه مدافع هامبورگ، در بیرون محطوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق توپ را به کنج دروازه هامبورگ رساند.
این پایان کار نبود و آرین روبن روی پاس کاستا و با یک حرکت انفرادی در گوشه محوطه جریمه، توپ را با ضربه پای چپ دقیق خود به دور از دستان آدلر وارد دروازه هامبورگ کرد تا حساب کار 8-0 شود. نتیحه ای که تا پایان کار باقی ماند و بایرن به لطف این پیروزی پرگل، با 53 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.


امشب لایپزیگ رده دومی هم میهمانش کلن را با نتیحه ۳ بر یک شکست داد. فورسبرگ ۵، دومنیک مارو ۳۴ (گل به خودی) و ورنر ۶۵ برای لایپزیگ و یویا اوساکو ۵۳ برای کلن گلزنی کردند.

در سایر بازی‌ها بایرلورکوزن در خانه 2 بر صفر به ماینتس باخت و دارمشتات هم مقابل میهمانش آگزبورگ با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۱ هرتابرلین میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بایرن‌مونیخ 53 امتیازی صدرنشین است و لایپزیگ 5 امتیاز پایین‌تر در رده دوم قرار دارد. دورتموند 40 امتیازی هم سوم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آیا تحقیرکردن دیگران کارخوبیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج