۴۸۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نظر هاشمی درباره طرح تفکیک جنسیتی

در اين‌گونه مسائل كه در حوزه اسلام و مقولات انساني است نبايد سياسي‌كاري كرد و بايد با شيوه‌هاي مبتني بر قانون، استدلال و منطق و توجه به نظر كارشناسان، موضوع را حل كرد.

هاشمي رفسنجاني در پاسخ به پرسش يكي از اعضاي شوراي سردبيري روزنامه فرهنگ آشتي، درباره طرح تفكيك جنسيتي در دانشگاه‌ها نيز گفت: در اين‌گونه مسائل كه در حوزه اسلام و مقولات انساني است نبايد سياسي‌كاري كرد و بايد با شيوه‌هاي مبتني بر قانون، استدلال و منطق و توجه به نظر كارشناسان، موضوع را حل كرد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، در ديدار با اعضاي شوراي سردبيري روزنامه فرهنگ آشتي،انقلاب اسلامي ايران را پيشتاز حركت‌هاي مردمي در منطقه عنوان كرد و گفت: براساس دستور اسلام و سنت پيامبر، اعتماد به مردم بهترين راه اداره امور جامعه است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با اشاره به اهميت توجه به خواست و نظرات مردم در جوامع امروزي تأكيد كرد: ابزارهاي اطلاع‌رساني و رشد آگاهي‌هاي عمومي قدرت مردمي را افزايش داده است و هر چه زمان مي‌گذرد اين قدرت مضاعف مي‌شود.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني حكومت و مديريت را ابزاري براي خدمت به مردم و همچنين كسب رضايت خداوند عنوان كرد و گفت: فريب مردم توسط صاحبان قدرت با توجه به دستورات ديني با هر توجيهي مذموم است و صاحبان قدرت بايد تلاش كنند همواره با صداقت با مسائل روبرو شوند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به نقش مطبوعات در رشد و اعتلاي جامعه تأكيد كرد: ايجاد ضوابط صحيح و مدون به نحوي كه چارچوب حدود مطبوعات و حقوق مردم و نظام مشخص باشد، مي‌تواند زمينه فعاليت در اين حوزه را تسهيل كند.

وي با اشاره به قدرت رسانه‌هاي ديجيتال و همچنين ابزارهاي مدرن اطلاع‌رساني تأكيد كرد: در اين فضا اگر زمينه‌هاي اطلاع‌رساني رسانه‌هاي داخلي را محدود كنيم، زمينه براي رشد اخبار كاذب و گرايش به رسانه‌هاي بيگانه كه منافع كشور و نظام جمهوري اسلامي را تهديد مي‌كند، ايجاد مي‌شود.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نظر هاشمی درباره طرح تفکیک جنسیتی



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج