۴۸۷۱۶۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بدترین تصمیم تورمن؛ رد پیشنهاد «ارباب حلقه‌ها»

اوما تورمن ستاره «بیل را بکش» می‌گوید بدترین تصمیم زندگی‌اش این بود که پیشنهاد بازی در «ارباب حلقه‌ها» را رد کرد.

روزنامه بانی فیلم: اوما تورمن ستاره «بیل را بکش» می‌گوید بدترین تصمیم زندگی‌اش این بود که پیشنهاد بازی در «ارباب حلقه‌ها» را رد کرد.

به نقل از آسوشیتدپرس، اوما تورمن که پیشنهاد بازی در فیلم «ارباب حلقه‌ها» ساخته پیتر جکسون را دریافت کرد ولی آن را نپذپرفت، می گوید این بدترین تصمیم زندگی‌اش بود.
بدترین تصمیم تورمن؛ رد پیشنهاد «ارباب حلقه‌ها»

این بازیگر در گفت‌و گو با استفن کولبرت که از شیفتگان فیلم‌های پیتر جکسون است، این واقعیت تلخ را بر زبان آورد.

او برای ایفای نقش اوین محبوب آراگون انتخاب شده بود اما این پیشنهاد را نپذیرفت و به جای او میراندا اوتو بازیگر استرالیایی دراین نقش ظاهر شد و در هر دو فیلم «دو برج» و «بازگشت پادشاه» از سه‌گانه «ارباب بحلقه‌ها» در این نقش بازی کرد.

در این برنامه تلویزیونی از اوما تورمن سوال شد که آیا این واقعیت دارد که او قرار بود از بازیگران «ارباب حلقه‌ها» باشد و وی پاسخ داد: بله هر چند مربوط به خیلی وقت پیش است، اما من این پیشنهاد را رد کردم و یکی از بدترین تصمیم‌های زندگی‌ام را گرفتم.

وی افزود: ولی خوب دلیلش این بود که اولین بچه من تازه به دنیا آمده بود و من یک کمی مشغول و درگیر امور خانه بودم … و از این بابت واقعا تاسف می‌خورم.

پیشتر این شایعه مطرح بود که تورمن بازی در نقش آروین دختر نیمه الف النورد را رده کرده که بعد لیو تیلر بازیگر آمریکایی نقش او را بازی کرد.

در هر حال این تنها اوما تورمن نیست که از بازی نکردن در «ارباب حلقه‌ها» اظهار تاسف می کند و گروهی وسیع از بازیگران هستند که هریک به دلیل بازی در این فیلم اسطوره‌ای را رد کردند.

دیوید بویی خواننده فقید از جمله چهره‌هایی بود که پیشنهاد بازی در نقش گاندولف را دریافت کرد ولی آن را نپذیرفت. شان کانری نیز پینشهاد ۳۰ میلیون دلاری برای بازی در نقش این جادوگر بد کردار را رد کرد.

او چند سال بعد در این باره گفت: من فیلمنامه را خواندم . فیلم را دیدم. هنوز هم آن را نمی‌فهمم. اما به نظرم ایان مک کلن در این نقش واقعا شاهکار خلق کرده است.

ایان مک کلن بازیگر اکنون ۷۷ ساله انگلیسی به واسطه حضور در فیلم «ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه» موفق شد تا برای دومین بار نامزدی اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را کسب کند. او که سال ۲۰۰۰ در فیلم «مردان ایکس» بازی کرده بود در سال ۲۰۰۱ در فیلم «ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه» و در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در دو قسمت بعد این مجموعه بازی کرد. او در «هابیت» هم جلوی دوربین پیتر جکسون رفت.

کریستوفر پالمر هم برای بازی در نقش گاندولف انتخاب شد ولی آن را رد کرد. دانیل دی لوییس هم پیشنهاد بازی در نقش آراگون را دریافت کرد اما آن را رد کرد و در نهایت ویگو مورتنسن به جای آنها در این نقش بازی تاثیرگذاری ارایه کرد.

نیکلاس کیج و راسل کرو نیز برای ایفای نقش آراگون انتخاب شده بودند اما این نقش را نپذیرفتند.

اوما تورمن بازیگر ۴۶ ساله آمریکایی در فیلم‌های متعددی در ژانرهای متفاوت نقش‌های کلیدی و اصلی را داشته است، از فیلم‌های درام گرفته تا علمی-تخیلی و اکشن. بدون در نظر گرفتم فیلم‌های اولیه او همچون فیلم «روابط خطرناک» محصول ۱۹۸۸، شاید بتوان گفت وی با فیلم «پالپ فیکشن» به شهرت رسید. این فیلم اثری از کارگردان مشهور هالیوود، کویینتین تارانتینو بود که به خاطر بازی در این فیلم اوما تورمن نامزد دریافت جایزه اسکار و بفتا و برنده جایزه گلدن گلوب شد.

نام اوما تورمن بار دیگر به خاطر بازی در فیلم «بیل را بکش» در سال ۲۰۰۳ مطرح شد و به خاطر آن نامزد دریافت دو جایزه گولدن گلوب شد.

سه‌گانه فیلم «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی پیتر جکسون تهیه شد و در استودیوی نیولاین سینما به عنوان پرفروش‌ترین فیلم در زمان اکران خود محبوبیت جهانی یافت. این فیلم در سه قسمت با نام‌های یاران حلقه، دو برج، بازگشت پادشاه مابین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ تهیه و کارگردانی شد. قسمت سوم آن نیز در سال ۲۰۰۳ بیشترین جوایز اسکار را آن خود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج