۴۸۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

درگیری ناموسی که جنایت به دنبال داشت

درگیری ناموسی میان ۲ جوان در تبریز یکی را روانه گورستان کرد و دیگری را راهی زندان.

درگیری ناموسی میان ۲ جوان در تبریز یکی را روانه گورستان کرد و دیگری را راهی زندان.

سرهنگ مداحی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با اشاره به این پرونده گفت: به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مقابل بیمارستان شهید محلاتی تبریز، ماموران با عزیمت به محل، متوجه شدند یکی از طرفین درگیری که جوان ۳۲ ساله‌ای است به دلیل مجروح شدن با ضربات چاقو به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال یافته است.

با عزیمت ماموران کلانتری ۱۸ به بیمارستان، مشخص شد، مرد مجروح به علت شدت جراحات قادر به پاسخگویی به پرسش‌های پلیس نیست.
با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط چند ساعت بعد والدین جوان مجروح با حضور در کلانتری از مرگ فرزندشان در بیمارستان به علت شدت جراحات خبر دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: پس از مرگ جوان 32 ساله، دستور قضایی در این ارتباط صادر و پرونده به پلیس آگاهی تبریز ارسال شد. با تحقیقات میدانی ماموران مشخصات عامل جنایت به دست آمد و با شناسایی محل سکونت متهم در غیاب وی، خواهر و مادرش برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

خواهر مرد متهم در بازجویی پلیس گفت: از مدتی پیش با مقتول که خود را مجرد معرفی کرده بود، ارتباط داشتم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. وقتی در خانه تنها بودم، مقتول به خانه‌مان آمد و دقایقی بعد مادر و برادرم وارد خانه شدند و با دیدن مرد غریبه، برادرم با او درگیر شد و با کتک او را از خانه بیرون کرد. بعد از این‌که او را از خانه بیرون انداختند، برادرم متوجه شد با او ارتباط داشته‌ام به شدت عصبانی شد و به دنبال مقتول رفت و او را که قصد داشت برای معالجه به بیمارستان مراجعه کند به قتل رساند و ... .

پس از این اظهارات جستجو برای دستگیری مرد متهم آغاز و وی نیز دستگیر و اعتراف کرد پس از آن‌که متوجه شدم، مقتول با خواهرم ارتباط نا مشروع داشته است ، کنترل خود را از دست داده و با چاقویی که به همراه داشتم، او را از ناحیه گردن مجروح کردم که بعد متوجه شدم او کشته شده است ... .

سرهنگ مداحی خاطرنشان کرد:‌ پس از اعتراف متهم به جنایت، بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت موقت متهم و بازسازی صحنه جنایت را صادر کرد تا در ارتباط با این جنایت و ادعای عامل قتل و خواهرش تحقیقات تکمیلی انجام شود.

منبع : خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

درگیری ناموسی که جنایت به دنبال داشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج