۴۸۷۳۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هدست بی سیم اکسپریا ایر سونی به روز رسانی شد

شرکت سونی در جریان کنگره موبایل بارسلون سال گذشته از هدست بی سیم خود موسوم به Xperia Ear رونمایی کرد. این هدست بی سیم مجهز به بلوتوث نسخه ۴.۱ است و به گونه ای طراحی شده که تنها در یک گوشی شما جای داده شود.

وب سایت تک شات: شرکت سونی در جریان کنگره موبایل بارسلون سال گذشته از هدست بی سیم خود موسوم به Xperia Ear رونمایی کرد. این هدست بی سیم مجهز به بلوتوث نسخه ۴.۱ است و به گونه ای طراحی شده که تنها در یک گوشی شما جای داده شود.
هدست بی سیم اکسپریا ایر سونی به روز رسانی شد

جالب است بدانید که این محصول پس از رونمایی، تا ماه نوامبر سال گذشته میلادی بری فروش موجود نبود، و می توان گفت مدت زمان زیادی از وجود آن در بازار نمی گذرد. با این حال سونی امروز یک آپدیت نرم افزاری جدید را برای آن عرضه کرده که قابلیت های تازه و جذابی به این هدست بی سیم بخشیده است. این قابلیت ها عبارتند از دستورات صوتی جدید و ژست های حرکتی مخصوص سر.

نسخه قبلی تنها امکان استفاده از دستورات صوتی را به چند اپلیکیشن خاص محدود کرده بود، اما در آپدیت جدید که شماره بیلد آن ۱.۱.۰.A.۲.۱ اعلام شده است، شما می توانید از اکسپریا ایر خود بخواهید تا نوتیفیکیشن های صوتی تان را به هر اپلیکیشنی که دوست دارید ارسال کند. این قابلیت هم چنین از یک فیلتر ایمیل برخوردار است که در آن شما می توانید قوانینی تنظیم کنید؛ برای مثال این که تنها ایمیل های مشخصی بتوانند دستورات صوتی ارسال کنند.

همان طور که در ابتدای خبر اشاره شد، بهبودی مهم دیگر که در این نسخه گنجانده شده، ژست های حرکتی یا همان جسچر سر است. از این پس شما می توانید با تکان داد سر خود، یک تماس تلفنی را پاسخ دهید یا آن را رد کنید. هم چنین می توانید با این امکان موزیک در حال پخش را تغییر دهید. اپلیکیشن اصلی برای کنترل هدست بی سیم اکسپریا ایر، از ماه نوامبر در دسترس کاربران آن بوده است، اما علاقه مندان و دارندگان این محصول هم اکنون می توانند با مراجعه به گوگل پلی استور نسخه جدید را دریافت کنند.
هدست بی سیم اکسپریا ایر سونی به روز رسانی شد
هدست بی سیم اکسپریا ایر سونی به روز رسانی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج