۴۸۷۳۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کمک پهپادها به پستچی‌های آمریکا

اداره‌ی پست آمریکا اعلام کرد برای کاهش حجم کاری کارمندان خود در آینده‌ی نزدیک از پهپادها برای ارسال بسته‌های پستی استفاده می‌کند.

وب سایت تک شات: اداره‌ی پست آمریکا اعلام کرد برای کاهش حجم کاری کارمندان خود در آینده‌ی نزدیک از پهپادها برای ارسال بسته‌های پستی استفاده می‌کند.

کمک پهپادها به پستچی‌های آمریکا

یونایتد پاسل سرویس (United Parcel Service) اداره‌ی پست آمریکا به تازگی از نوعی پهپاد رونمایی کرده است که داخل کامیون‌های این سازمان قرار گرفته و در رساندن بسته‌ها به پستچی کمک می‌کند.

مقامات شرکت یونایتد پاسل ادعا می‌کنند آزمایش پهپاد یاد شده موفقیت‌آمیز بوده و این محصول می‌تواند از بالای کامیون اداره پست پرواز کرده، بسته را به صورت کاملاً خودکار به مقصد برساند و سپس به خودرو باز می‌گردد. البته گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد آزمایش دوم با شکست مواجه شده و پهپاد موقع بلند شدن و مسیریابی با اختلال مواجه شد؛ در نتیجه هنوز نمی‌توان از نمونه‌ی نهایی این دستاورد بهره‌مند شد.

مقامات شرکت یاد شده اعلام کردند هدف به کارگیری پهپادها، جایگزینی با اپراتور انسانی نیست و تنها می‌خواهند از حجم کاری آن‌ها کاسته یا رساندن بسته‌ها به مناطق دور از دسترس ساده‌تر شود.

مارک والاس (Mark Wallace)، مدیر اجرایی مهندسی یونایتد پاسل با اشاره به مناطق شهری گفت: «خودروهای حمل بار ما در بعضی مواقع مجبور می‌شوند برای رساندن یک بسته چندین کیلومتر را طی کنند.»

والاس اشاره کرد تحقیقات ما نشان می‌دهد اگر هر خودرو تنها ۱.۶ کیلومتر در روز مسافت کمتری طی کند، سالانه ۵۰ میلیون دلار در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد. شاید این فاصله کم به نظر برسد؛ اما نشان می‌دهد در طول سال حدوداً ۱۰۶ هزار کیلومتر فاصله‌ی کمتری طی می‌شود.

یونایتد پاسل، با شرکتی به نام ورکهورس (Workhorse)، برای ساخت پهپادها و کامیون‌هاقرارداد همکاری امضا کرد. این کامیون‌ها ظاهری شبیه به ون معمولی داشته ولی در داخل خود فضایی بزرگی به اندازه‌ی نگهداری یک پهپاد دارد. پهپادهای یا شده می‌تواند تا 30 دقیقه پرواز کرده و محموله‌ای به وزن 4.6 کیلوگرم را با خود حمل کنند.

البته برای استفاده از فناوری مذکور اداره هوانوردی فدرال آمریکا (Federal Aviation Administration) باید مجوز آن را صادر کرده و پهپادها در خطر دید اپراتور خود باقی بمانند. این موضوع باعث می‌شود نتوان پهپادها را به محلی دور از ماشین حمل بار ارسال کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج