۴۸۷۵۰۷
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

جولی اندروز از یک ماجرای تاریخی پرده برداشت

بازیگر محبوب فیلم‌هایی چون «اشک‌ها و لبخندها» و «مری پاپینز» فاش کرد نزدیک بود سر صحنه فیلمبرداری «مری پاپینز» بمیرد.

خبرگزاری مهر: بازیگر محبوب فیلم‌هایی چون «اشک‌ها و لبخندها» و «مری پاپینز» فاش کرد نزدیک بود سر صحنه فیلمبرداری «مری پاپینز» بمیرد.
جولی اندروز از یک ماجرای تاریخی پرده برداشت

به نقل از اسوشیتدپرس، جولی اندروز با حضور در برنامه شوی تلویزیونی استیون کولبرت فاش کرد در صحنه‌ای از فیلم «مری پاپینز» که او با چتر از آسمان فرود می‌آید، نزدیک بود بر اثر سانحه‌ای کشته شود.

در حالی که چند دهه است «مری پاپینز» به عنوان یکی از فیلم‌های مفرح و لذت بخش تاریخ سینما شناخته می‌شود، طبیعی است این تصور وجود داشته باشد که ساخت این فیلم مثل موضوع آن سراسر سرگرم کننده و شادی و خنده بوده است.

اما بانو جولی اندروز بازیگر سرشناس سینما در برنامه ‌«لیت شو با استیون کولبرت» گفت او در صحنه‌ای از این فیلم که سال ۱۹۶۴ ساخته شد و تقریبا نمادین‌ترین صحنه فیلم هم محسوب می‌شود، نزدیک بود بمیرد. در این صحنه مری پاپینز به لطف چتر جادویی‌اش در سراسر آسمان لندن پرواز می‌کند و از بالای پشت‌بام‌ها می گذرد.

اندروز گفت: یک روز واقعا خطرناک بود؛ صحنه‌ای که دقیقا در انتهای فیلمبرداری بقیه فیلم باید ساخته می‌شد و من با سیم‌هایی آویزان بودم تا این صحنه طولانی فیلمبرداری شود، در حالی که سیم‌هایی که باید این آویزان بودن را مهار می‌کردند فوق‌العاده دردناک بود. من مدتی طولانی در حالی که چتر در دست داشتم این ور و آنور حرکت می‌کردم .
یک لحظه احساس کردم سیم دارد رها می‌شود و من حدود چند سانتی متری پایین افتادم. اما بعد دوباره ثابت شدم. برای همین گفتم: ببخشید، هر وقت خلاصه خواستید اجازه بدهید پایین بیایم، می‌شود اجازه بدهید واقعا آرام پایین بیایم، چون فکر کردم دارم می‌افتم و احساس نمی‌کنم اینجا خیلی امن باشد.
جولی اندروز از یک ماجرای تاریخی پرده برداشت

در هر حال وقتی آن ها سرانجام داشتند او را پایین می‌آوردند، در آخرین لحظه سیم در رفت و او روی صحنه پرت شد.

او با لحنی شوخ افزود: یک سکوت وحشتناک برقرار شد و باید اعتراف کنم تنها واژه‌ای که از دهان من خارج شد یک واژه چهار حرفی از فرهنگ آنگلو-ساکسون بود.

اندروز افزود: آن ها همه فیلمبرداری آن روز را نگه داشتند تا اگر بلایی چیزی سر من آمد، دیگر به وجود من نیازی نباشد.

این سخنان در حالی بیان شد که فیلم جدید «مری پاپینز» در دست ساخت است و جولی اندروز در آن حضور ندارد. این فیلم با عنوان «بازگشت مری پاپینز» با بازی امیلی بلانت ساخته می‌شود. لین مانوئل میراندا، بن ویشاو، آنجلا لندسبری و کالین فرت دیگر بازیگران فیلم جدید هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج