۴۸۷۸۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محمودی: کولاکوویچ روی مسائل انگیزشی کار کند

پیشکسوت والیبال ایران گفت: به نظر من تکلیف تیم‌های پنجم تا هشتم رقابت‌های لیگ برتر باید مشخص شود.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت والیبال ایران گفت: به نظر من تکلیف تیم‌های پنجم تا هشتم رقابت‌های لیگ برتر باید مشخص شود.

بهنام محمودی در مورد رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: لیگ امسال شرایط خوبی داشت. تیم‌هایی مانند کاله و سایپا فراتر از انتظار ظاهر شدند. چرا که بازیکنان جوانی در ترکیب خود داشتند و کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد بتواند چنین نتایجی کسب کند.

وی ادامه داد: لیگ ما سال به سال بهتر می‌شود، اما بحث‌هایی مانند بحث‌های مدیریتی و اقتصادی روی بازیکنان و لیگ تاثیر می‌گذارد و گاهی انگیزه بازیکنان را هم کم می‌کند. امسال همه می‌گفتند رقابت بین بانک سرمایه و پیکان است. اما دیدیم که تیم‌های دیگر هم توانستند با این دو تیم رقابت کنند.

پیشکسوت والیبال ایران خاطرنشان کرد:‌ به نظرم بازی برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم هم باید برگزار شود. البته شاید به دلیل مسائل اقتصادی و عدم انگیزه کافی این مسابقات برگزار نمی‌شود. از طرفی لیگ ما از 4 ماه باید به حدود 6 یا 7 ماه برسد تا بازیکنان دائم در مسابقات باشند و از نظر جذب اسپانسر هم مؤثر واقع شود.

محمودی با بیان اینکه به احتمال فراوان تیم‌های بانک سرمایه و پیکان فینالیست می‌شوند، گفت: اینکه مسابقه فینال قرار است به صورت ۲ از ۳ برگزار شود، خوب است چرا که اگر قرار بود فینال به صورت تک‌بازی باشد، از چند جهت چندان منطقی نبود. برای مثال ممکن است یک تیم برای مسابقه روز خوبش نباشد و با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام داده، آسیب ببیند.

وی در خصوص انتخاب ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: فکر می‌کنم کولاکوویچ در ابتدای کار شناخت کافی از فرهنگ و روحیات بازیکنان ایرانی پیدا کند. بخش عمده فعالیت‌های کولاکوویچ باید روی مسائل انگیزشی بازیکنان باشد چرا که ملی‌پوشان ما از نظر فنی در شرایط خوبی هستند و حداقل می‌توانند تا 2-3 سال دیگر در خدمت تیم ملی باشند.

محمودی در خصوص خداحافظی یکساله شهرام محمودی، برادر کوچکترش از تیم ملی، تصریح کرد:‌ به نظرم ملی‌پوشان تا جایی که می‌توانند باید در خدمت تیم ملی باشند. من از تصمیم شهرام اطلاع دقیقی ندارم اما مطمئن هستم او همیشه به نظر کادر فنی احترام می‌گذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج