۴۸۷۹۹۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

نوکیا ۳۳۱۰ با ظاهری مدرن تر آمد

سال ۲۰۰۰ و زمانی که اولین نسخه از گوشی نوکیا ۳۳۱۰ (Nokia ۳۳۱۰) وارد بازار شد، سازندگان موفق به فروش ۱۲۶ میلیون دستگاه از آن شدند. بعد از گذشت ۱۷ سال، حالا نسخه جدید این گوشی با همان نام قدیمی اما این‌بار تحت مالکیت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی و آماده ورود به بازار شده است.

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: سال ۲۰۰۰ و زمانی که اولین نسخه از گوشی نوکیا ۳۳۱۰ (Nokia ۳۳۱۰) وارد بازار شد، سازندگان موفق به فروش ۱۲۶ میلیون دستگاه از آن شدند. درگذشته خبری از «گوشی هوشمند» نبود و نوکیا بدون نگرانی از وجود گوشی های اپل، محصولات خود را همراه با بازی‌های محبوبی مثل مار (Snake) به فروش می‌رساند.
نوکیا 3310 با ظاهری مدرن تر آمد
بعد از گذشت 17 سال، حالا نسخه جدید این گوشی با همان نام قدیمی اما این‌بار تحت مالکیت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی و آماده ورود به بازار شده است.
نوکیا 3310 با ظاهری مدرن تر آمد

گوشی نوکیا ۳۳۱۰ بر خلاف نسخه اصلی (که همانند یک آجر محکم بود!)، کوچکتر و سبک‌تر بوده و طراحی آن نیز امروزی‌تر شده است. همچنین حالا این دستگاه با صفحه نمایشی ۲.۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۰×۲۶۰ یا QVGA، به دوربینی ۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از کارت حافظه مجهز شده تا همراه ارزان‌قیمت شما، ساده‌ترین نیازهای روزمره را برطرف کند. به‌علاوه این دستگاه از سیستم عامل +Series ۳۰ شرکت نوکیا بهره برده و هوشمندتر از قبل شده است.
نوکیا 3310 با ظاهری مدرن تر آمد

اگرچه مشخصات فنی گوشی نوکیا ۳۳۱۰ در دنیایی که محصولاتی با حافظه رم ۶ گیگابایت و دوربین‌های دوگانه تولید می‌شوند بسیار پایین است، اما می‌توان آنها را از زیبایی‌های این گوشی ساده و کوچک در نظر گرفت. گوشه‌های نسل جدید یا نسخه ۲۰۱۷ از گوشی جدید نوکیا نسبت به گذشته کمی گردتر شده تا مدرن‌تر به نظر برسد. به‌علاوه گوشی نوکیا ۳۳۱۰ در رنگ‌های مختلفی همچون قرمز، خاکستری مات، آبی تیره و زرد براق عرضه خواهد شد.

نوکیا 3310 با ظاهری مدرن تر آمد

نوکیا از اپرا مینی (Opera Mini) به عنوان مرورگر پیش‌فرض استفاده کرده تا برای وب‌گردی با صفحه کوچک این دستگاه مشکلی وجود نداشته باشد. با این‌حال هیچ چیز به اندازه باتری قدرتمند این گوشی توجه کاربران را جلب نخواهد کرد. همانند بسیاری از محصولات قدرتمند امروزی، گوشی نوکیا ۳۳۱۰ نیز با یک بار شارژ شدن، تا ۲۵ روز در حالت آماده‌باش قرار گرفته و امکان برقراری تماس صوتی تا ۲۲ ساعت برای کاربران وجود خواهد داشت. هرچند، به خاطر اندازه کوچک و ویژگی‌های بسیار ابتدایی این گوشی احتمالا هرگز از فیسبوک و اسنپ چت برای تخلیه باتری استفاده نخواهد شد!
نوکیا 3310 با ظاهری مدرن تر آمد

به‌گفته اچ ام دی، گوشی نوکیا ۳۳۱۰ با قیمت ۵۲ دلار (۴۹ یورو) و از نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود.
نوکیا 3310 با ظاهری مدرن تر آمد

نوکیا 3310 با ظاهری مدرن تر آمد


نوکیا 3310 با ظاهری مدرن تر آمد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من یدونه از اینا میخوام. نوستالژیه

    • مهدي

      سلام أيا با اين گوشي 3310ميشه پيامك فارسي هم فرستاد تو تنظيماتش اس ام اس فارسي هم داره ايا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج