۴۸۸۱۷۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رونمایی لنوو از لپ تاپ های یوگا ۷۲۰ و ۵۲۰

در MWC ۲۰۱۷، لنوو از دو لپ تاپ جدید با نام های Yoga ۷۲۰ و Yoga ۵۲۰ پرده برداشت. هر دو این لپ تاپ ها در تعدادی از مشخصات مشترک هستند، اما یوگا ۷۲۰ در زمینه مشخصات سخت افزاری از تنوع بیشتری برخوردار است.

وب سایت تک شات: همواره لپ تاپ های جدیدی معرفی و عرضه می شوند و تنوع در این حوزه آنقدر زیاد است که گاه در هنگام انتخاب لپ تاپی برای خرید گیج و سر در گم می شویم. از آنجایی که اکثریت ما انتظار داریم لپ تاپی که خریداری می کنیم چند سال عمر کند، در انتخاب این محصول باید خیلی دقیق عمل کنیم.
رونمایی لنوو از لپ تاپ های یوگا 720 و 520

در MWC ۲۰۱۷، لنوو از دو لپ تاپ جدید با نام های Yoga ۷۲۰ و Yoga ۵۲۰ پرده برداشت. هر دو این لپ تاپ ها در تعدادی از مشخصات مشترک هستند، اما یوگا ۷۲۰ در زمینه مشخصات سخت افزاری از تنوع بیشتری برخوردار است و به همین دلیل اگر به دنبال لپ تاپ قدرتمندتری می گردید، توصیه می کنیم یوگا ۷۲۰ را انتخاب کنید. در مقابل یوگا ۵۲۰ مناسب افرادی است که از بودجه محدودی برای خرید لپ تاپ برخوردارند.
رونمایی لنوو از لپ تاپ های یوگا 720 و 520

این دو لپ تاپ از پردازنده Core i۷ برخوردارند، اما همانطور که گفتیم یوگا ۷۲۰ مدل قدرتمندتر در بین این دو است. این لپ تاپ ۱۵ اینچی از تراشه گرافیکی GeForce GTX ۱۰۵۰ انویدیا پشتیبانی می کند و حتی می تواند برای پشتیبانی از رزولوشن ۴K تنظیم بشود، بنابراین اگر وضوح تصاویر برای شما از اهمیت خاصی برخوردارند، می توانید آن را در یک نمایشگر ۱۳ یا ۱۵ اینچی در اختیار داشته باشید.
رونمایی لنوو از لپ تاپ های یوگا 720 و 520

در هر حال، این دو مدل لپ تاپ می توانند با جمع کردن کیبورد به عقب به تبلت نیز تبدیل شوند. این مدل ها از قلم هم پشتیبانی می کنند و بنابراین می توانید یادداشت های خود را به راحتی بر روی آن ثبت کنید. این لپ تاپ ها از ویژگی های امنیتی همچون اسکنر اثرانگشت نیز برخوردارند.
رونمایی لنوو از لپ تاپ های یوگا 720 و 520

در خصوص قیمت و زمان عرضه هم باید گفت که نسخه ۱۳ اینچی یوگا ۷۲۰ با قیمت ۸۶۰ دلار و نسخه ۱۵ اینچی با قیمت پایه ۱۱۰۰ دلار راهی بازار می شوند. این دو لپ تاپ از ماه آوریل عرضه می شوند. یوگا ۵۲۰ نیز با قیمت پایه ۵۹۹ یورو و از ماه ژوییه عرضه می شود.

رونمایی لنوو از لپ تاپ های یوگا 720 و 520

رونمایی لنوو از لپ تاپ های یوگا 720 و 520
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج