۴۸۸۱۸۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

امنیت ویندوز ۱۰؛ در وضعیتی نگران‌کننده

گزارش‌های ناظران حفاظت اطلاعات اتحادیه اروپا، از ادامه یافتن نگرانی جوامع امنیتی، در مورد میزان ایمنی سیستم عامل ویندوز ۱۰، حکایت دارد.

وب سایت سایبربان: گزارش‌های ناظران حفاظت اطلاعات اتحادیه اروپا، از ادامه یافتن نگرانی جوامع امنیتی، در مورد میزان ایمنی سیستم عامل ویندوز ۱۰، حکایت دارد.

امنیت ویندوز 10؛ در وضعیتی نگران‌کننده

ناظرین حفاظت اطلاعات، اخیراً در نامه‌ای به شرکت مایکروسافت، از حفره‌های امنیتی موجود، در تنظیمات پیش‌فرض نصب ویندوز ۱۰، ابراز نگرانی کردند. این گروه، متشکل از ۲۸ مقام اتحادیه اروپا است که مسئولیت اجرای قانون حفاظت از داده‌ها را بر عهده دارند.

این گروه همچنین، در مورد پردازش داده‌های شخصی کاربران، برای مقاصد مختلف، از جمله تبلیغات نیز، از شرکت مایکروسافت، توضیح خواسته است. این امر، سبب تردید بسیاری از کارشناسان این حوزه، در مورد سطح حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران این سیستم عامل شده است.

ناظران در پایان، طی بیانیه‌ای به تمایل مایکروسافت برای همکاری‌های لازم، اذعان کردند؛ اما شرکت مایکروسافت، برای مدتی، در این مورد سیاست سکوت را اختیار کرد.

از سوی دیگر، تعدادی از مقامات ملی اروپا نیز، در حال حاضر، سؤالات خود را در مورد ویندوز ۱۰ آغاز کرده‌اند. از جمله این کشورها می‌توان به فرانسه اشاره کرد که در ماه جولای، حکم جلوگیری از جمع‌آوری بیش از حد داده‌های کاربران را برای مایکروسافت، صادر کرد.

گزارش‌های منتشر شده، مبین استفاده‌ی این غول تکنولوژی، از اطلاعات شخصی کاربران، برای مقاصد متعددی، از جمله ذائقه سنجی و تبلیغات، است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج