۴۸۸۱۸۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

صدرنشینی استرالیا در ارائه خدمات اینترنت همراه

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کشور استرالیا در سال ۲۰۱۶ به عنوان ارائه‌دهنده‌ی سریع‌ترین اینترنت پهن باند شناخته شد.

وب سایت سایبربان: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کشور استرالیا در سال ۲۰۱۶ به عنوان ارائه‌دهنده‌ی سریع‌ترین اینترنت پهن باند شناخته شد.
صدرنشینی استرالیا در ارائه خدمات اینترنت همراه

در طول دو سال گذشته، ۳ شبکه‌ی ال.تی.ای (LTE networks) توسط اپراتورهای اُپتاس (Optus)، تلسترا (Telstra) و وودافون (Vodafone) به سرعت توسعه داده‌ شده‌اند. این شرکت‌ها به طور جدی تلاش می‌کنند زیرساختی فراهم آورند که قادر به برآورده کردن نیازهای مشتری در سایر خدمات پهنای باند باشد.

شرکت تلسترا استرالیا هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات موبایلی به شمار آمده و برای توسعه‌ی نسل پنجم اینترنت همراه (5G) با اریکسون (Ericsson) همکاری می‌کند. این دو شرکت توانایی ارائه‌ی سرعت 1 گیگابیت در ثانیه را در شبکه‌های ال.تی.ای تجاری داشته و در نظر دارند از نمونه‌ی اولیه نسل پنجم در زمان بازی‌های اتحادیه کشورهای مشترک‌المنافع (Commonwealth Games) استفاده کنند.

در عصر حاضر داده‌های تلفن همراه از صدا منابع بیشتری طلب می‌کند و به همین دلیل اپراتورها باید بتوانند عملکرد مناسبی را به مشتری‌های خود ارائه بدهند. تحولات رخ داده در استرالیا، این کشور را به ارائه‌دهنده‌ی سریع‌ترین اینترنت پهن باند تلفن هوشمند تبدیل کرده است.

بر اساس گزارش سازمان جی.اس.ام.ای1 (GSMA) در سال 2016، استرالیا در بالای جدول توسعه‌دهندگان ال.تی.ای قرار دارد و به نظر می‌رسد این کشور همچنان به صدرنشینی خود ادامه می‌دهد.

در حالی که وودافون در اواسط سال ۲۰۱۶، بخش‌های باقی‌مانده در باندهای فرکانسی را برای فروش گذاشت، اپتاس و تلسترا قادر به استفاده از فرکانس ۷۰۰ مگاهرتز هستند، این سه شرکت هم‌اکنون ۹۸ درصد جمعیت را تحت پوشش خود قرار داده‌اند. در سال ۲۰۱۶ پهنای باند فرکانسی ۱۸۰۰ مگاهرتز که مورد استفاده قرار نگرفته بود، قابلیت‌های ارائه ال.تی.ای اپراتورهای مجازی را بهبود داد. همچنین کمیته‌ی ارتباطات و رسانه‌ی استرالیا (ACMA۲) تا سال ۲۰۲۴ چندین پهنای باند رزرو دیگر را برای به کار گیری در نسل پنجم اینترنت، اینترنت اشیا و پروتکل ماشین به ماشین (M۲M) ارائه می‌دهد.

نتیجه‌ی تحولات یاد شده در بازار تلفن همراه باعث شد تا مشترکان از نسل سوم اینترنت به ال.تی.ای حرکت کنند. شرکت تلسترا در دسامبر سال 2016، زیرساخت‌های نسل دوم را از مدار خارج کرد و اپتاس و وودافون این کار را تا سپتامبر 2017 انجام می‌دهند. در نتیجه باندهای فرکانسی آزاد شده و دارایی‌های فیزیکی آن‌ها برای ارائه ال.تی.ای تغییر کاربری می‌دهند.

تقاضای بالای مشتری‌ها و خدمات ارائه شده توسط اپراتورهای موبایلی استرالیا، این کشور را تبدیل به یکی از اولین‌های جهان در زمینه‌ی کاربران ال.تی.ای کرده است.

_________________________________

۱- جی.اس.ام.ای (GSM Association) یک ارگان جهانی است که از منافع اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا حمایت می کند.
2- Australian Communications and Media Authority
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج