۴۸۸۱۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ایجاد اختلال در سامانه‌های فیسبوک

ده‌ها نفر از کاربران فیس‌بوک به تازگی اعلام کردند این شبکه‌ی اجتماعی با مشکلاتی برای برقراری ارتباط کاربران مواجه شده است. مشکل یاد شده زمانی ایجاد می‌شود که کاربران بخواهند به جای خروج معمولی از حساب کاربری خود، از روش‌هایی دیگر و غیر معمول این کار را انجام بدهند.

وب سایت سایبربان: عده‌ای از کاربران فیس‌بوک گزارش داده‌اند بعد از خروج از حساب‌های کاربری خود، امکان ورود مجدد از آن‌ها گرفته شده است.

ایجاد اختلال در سامانه‌های فیسبوک

ده‌ها نفر از کاربران فیس‌بوک به تازگی اعلام کردند این شبکه‌ی اجتماعی با مشکلاتی برای برقراری ارتباط کاربران مواجه شده است.

مشکل یاد شده زمانی ایجاد می‌شود که کاربران بخواهند به جای خروج معمولی از حساب کاربری خود، از روش‌هایی دیگر و غیر معمول این کار را انجام بدهند. بعد از خروج از حساب کاربری به روش‌های یاد شده، فیس‌بوک دیگر اجازه‌ی ورود مجدد را به کاربر نمی‌دهد و این‌طور تصور می‌کند که فرد دیگری در حال استفاده از حساب کاربری مورد نظر است.

اروپا، آمریکا (سواحل شرقی، غربی و بخش‌های از تگزاس)، برزیل و قسمت‌هایی از استرالیا از مناطق تحت تأثیر مشکل یاد شده هستند.

مقامات فیس‌بوک با انتشار پستی ادعا کردند مشکل مذکور در یکی از سامانه‌های آن‌ها ایجاد شده که وظیفه‌ی جلوگیری از دسترسی‌های غیرقانونی را داشته و به اشتباه برای بخشی از کاربران پیام‌های غیرضروری ارسال و جلوی ورود آن‌ها را گرفته است. آن‌ها با اشاره به این که مشکل فنی بوده و نقض امنیتی صورت نگرفته است، اعلام کردند هم‌اکنون در حال بررسی این مسئله برای رفع آن هستند.

مدتی قبل از به وجود آمدن مشکل ذکر شده در بالا، بیش از هزاران نفر از کاربران اروپایی و آمریکایی فیس‌بوک نیز اعلام کرده بودند، امکان دسترسی به فیس‌بوک برای آن‌ها وجود دارد؛ اما به سختی می‌توانند به پست‌های خبری دسترسی داشته و آن را مشاهده کنند. آن‌ها توضیح دادند بعد از برطرف سازی مشکل کاربران تنها لازم است رمز جدیدی انتخاب کرده و به حساب کاربری خود وارد شوند.

علاوه بر موارد بالا مشکلی تقریباً مشابه برای گوگل ایجاد شده و کاربران اندرویدی را از حساب‌های کاربری خود بیرون می‌اندازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج