۴۸۸۲۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کنترل باشگاه ذوب آهن بر روى بلیت فروشى

مدیریت باشگاه ذوب آهن،کنترل کامل بلیت فروشى دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و الاهلى عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط را بر عهده گرفت.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، پیش از ظهر امروز در جلسه اى رسمى که با حضور "سعید آذرى" مدیر عامل باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب آهن اصفهان، " احمدرضا فقیهى" معاونت فنى اجرایى و " محمد مهدى رمضانى" رئیس ستاد آسیایى باشگاه، " حامد مومنى" نماینده امور بین الملل فدراسیون فوتبال ایران، رئیس فدراسیون فوتبال عمان، مدیر ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، مسئول بازاریابى و بازرگانى فدراسیون فوتبال عمان و جمعى از مسئولین اجرایى و محلى کشور عمان در سالن جلسات هتل محل اقامت تیم فوتبال ذوب آهن ( هتل گراند میلینیوم مسقط) برگزار گردید، باشگاه ذوب آهن موفق شد کنترل و نظارت کامل بر فروش و توزیع بلیت مسابقه تیم فوتبال ذوب آهن با تیم فوتبال الاهلى عربستان را بر عهده بگیرد.

در جریان مذاکرات مفصلى که در این جلسه یک ساعته شکل گرفت، سعید آذرى بر حق قانونى باشگاه ذوب آهن در جریان بلیت فروشى این رقابت که سابقه و تجربه سال گذشته نشان مى دهد استقبال خوبى از آن خواهد شد، پافشارى نمود و علیرغم اصرار فدراسیون فوتبال عمان مبنى بر کنترل این فدراسیون بر بلیت فروشى دیدار فوق، مقرر شد که باشگاه ذوب آهن در پروسه فروش و توزیع بلیت هاى مسابقه کنترل و نظارت کامل داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج