۴۸۸۲۹۳
۴ نظر
۵۰۳۱
۴ نظر
۵۰۳۱
پ

روش عجیب زنان چینی برای گذر از بحران طلاق

به تازگی گروهی از زنان چینی به دلیل انجام تشریفات عجیب و غریبی برای مواجهه با حالت روانی پس از طلاق و شکست در ازدواج مورد توجه رسانه ها قرار گرفته اند. تصاویر گرفته شده زنانی را نشان می دهد که در حومه شهر چونگ کینگ درون قبرها دراز کشیده اند.

وبسایت تابناک باتو: با وجودی که گاهی طلاق بهترین راهکار ممکن به نظر می رسد، برای هیچ یک از طرفین آسان نیست و آثار روانی سختی به ویژه بر روی زنان به دلیل ماهیت عاطفی شان به دنبال دارد. فرد طلاق گرفته خود را تنها و ویران شده در میان دیگران تصور می کند.
روش عجیب زنان چینی برای گذر از بحران طلاق
بازگشت به زندگی بعد از طلاق موضوع مهم و بسیار جدی است. در همین راستا، برخی زنان مطلقه چینی راهکار عجیبی برای کنار آمدن با بحران عاطفی پس از طلاق پیدا کرده اند.

مراقبه قبرستان
روش عجیب زنان چینی برای گذر از بحران طلاق

به تازگی گروهی از زنان چینی به دلیل انجام تشریفات عجیب و غریبی برای مواجهه با حالت روانی پس از طلاق و شکست در ازدواج مورد توجه رسانه ها قرار گرفته اند. تصاویر گرفته شده زنانی را نشان می دهد که در حومه شهر چونگ کینگ درون قبرها دراز کشیده اند. آنها به این کار مراقبه قبرستان «graveyard meditation» می گویند. این زنان ادعا می کنند که خوابیدن در قبرها آنها را برای مواجهه با بحران طلاق کمک می کند.

عبور از گذشته
روش عجیب زنان چینی برای گذر از بحران طلاق

مراقبه قبرستان زاییده ی فکر لیو تایجی زن مطلقه و سی ساله چینی است که به زنان کمک می کند از بحران جدایی به سلامتی عبور کنند.

لیو در نوزده سالگی ازدواج کرد، در ۲۱ سالگی مادر شد و در سال ۲۰۱۵ طلاق سختی گرفت. همزمان یک شکست کاری هم خورد و نتوانست کار مورد علاقه اش را راه بیندازد. او امروز تصمیم دارد تا به زنان شکست خورده کمک کند تا دریابند که زندگی ادامه دارد و آنها باید گذشته خود را پشت سر بگذارند.

لیو می گوید: می دانم وقتی زنی را رها می کنند و از او جدا می شوند چه احساسی دارد، من پس از طلاق به خودکشی هم فکر کرده ام، وقتی کسی نا امید است خود را به مرگ نزدیک می بیند.

روش عجیب زنان چینی برای گذر از بحران طلاق

او دراز کشیدن در قبر را یک روش درمانی می داند و می افزاید: این گونه آنها به یاد می آورند که کارهای زیادی در زندگی وجود دارد که انجام نداده اند، باید گذشته را فراموش کرد و زندگی جدیدی ساخت.

زنان درون حفره های کم عمق زمین می خوابند، چشمانشان را می بندند و دست هایشان را به حالت دعا روی سینه قرار می دهند. مدت زمان سپری شده در مراقبه قبرستان مهم نیست، آنچه اهمیت دارد شبیه سازی مرگ برای عبور از بحران است.
روش عجیب زنان چینی برای گذر از بحران طلاق

لیو تایجی یک سال طول کشید تا به زندگی عادی بازگردد و بحران جدایی را پشت سر بگذارد او برای سرعت بخشیدن به این فرآیند در زنان مطلقه دیگر کلاس هایش را هر چندماه یکبار رایگان برگزار می کند.

شبیه سازی مرگ در چین
روش عجیب زنان چینی برای گذر از بحران طلاق

به طور کلی شبیه سازی مرگ در چین و کشورهای آسیایی در سال های اخیر شیوع فراوانی یافته است. این کار با هدف کمک به رنج دیدگان برای درک اهمیت زندگی و یا به عنوان یک سرگرمی نامتعارف برای ماجراجویان تلقی می شود؛ برای مثال تجربه عجیب مرگ با آتش موسوم به Samadhi در چین شهرت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 4996446

      عزیزم اینا که قبر نیست چاله است/ بیاین ایران قبر داریم از سیاه چال بدتر از یک طبقه تا پنج طبق فقط کافیه نگاش کنی تا حس زندگیت فعال شه :)

    • بدون نام

      طلاق گرفتین که گرفتین.ول کنین تورو قران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگو این حرفو. طلاق خیلی سخته

      • بدون نام

        بعضی افراد فقط مشکلات خودشونو مهم میدونن،مشکلات بقیه آدما براشون اهمیتی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج