۴۸۸۳۳۷
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

سخنگوی ناجا: مردم به پلیس نمره ۱۷ داده اند

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: نمره رضایت مندی مردم از پلیس ۸۵ از ۱۰۰ (۱۷ از ۲۰) بوده است، این میانگین در پنج سال اخیر روند صعودی داشته است.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: نمره رضایت مندی مردم از پلیس ۸۵ از ۱۰۰ (۱۷ از ۲۰) بوده است، این میانگین در پنج سال اخیر روند صعودی داشته است.

سردار سعید منتظرالمهدی در کارگاه آموزشی معاونان اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی و همچنین رابطان مرکز فرماندهی و کنترل رسانه، به نقش تاثیر گذار رفتار و منش نیروی انسانی در ارتقاء منزلت اجتماعی یک سازمان اشاره کرد و اظهارداشت: ۴۰ درصد ارتقاء منزلت هر سازمانی در سایه تلاش کارکنان آن سازمان ایجاد می شود و این در عین حالیست که ۶۰ درصد الباقی متکی بر تجهیزات، امکانات تخصصی و نوین ، حمایت های درون و بیرون سازمانی و ... می باشد و در بیان دیگر مبتنی بر محبوبیت و مقبولیت نزد مردم است و این مقبولیت در سایه اقتدار، کارآمدی و محبوبیت در سایه رأفت و رفتار اخلاق مدارانه متحقق می گردد که خوشبختانه در این راستا نیروی انتظامی حداکثر تلاش خود را برای ارتقاء استانداردسازی رفتار کارکنان به کار بسته است.

وی ادامه داد: گفتار ، نوع رفتار و ادبیات ، حرکات، سکنات و حتی نشست و برخاست صحیح یکایک کارکنان پلیس ، یک امتیاز محسوب می شود که این مهم در افزایش منزلت سازمان تأثیرگذار است.

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: باید تلاش شود تا نام نیروی انتظامی هماره بر تارک کشور بدرخشد و در بین سازمان ها در رتبه نخست قرار گیرد که البته برای رسیدن به این هدف همگان بایستی به سهم خودشان کوشش کنند و صدالبته این دست یافتنی می باشد.

سردار منتظرالمهدی افزود: نیاز است نیروهایی که در منظر مردم اداء وظیفه می کنند و به عنوان ویترین " و در خط مقدم " با مردم در ارتباط هستند، همواره پایش شوند و بدانند که اعمال و رفتار آنان ارتباط مستقیم و آنی و دو چندان با افزایش یا کاهش منزلت سازمانشان دارد و آنان به تنهایی می توانند بر سرعت افزایش کسب امتیاز و منزلت اجتماعی پلیس بیفزایند که من به سهم خودم از همه زحمات این عزیزان که در شرایط سخت خدمت می کنند، تشکر می نمایم.

وی بیان کرد: هنگامی که پلیس وارد عمل می شود مردم باید اطمینان خاطر داشته باشند که این مأمور توانمند است و به حرفه خود واقف و تصمیماتش درست است و شبهه ای در خصوص عملکرد وی نداشته باشند، این می شود مقبولیت یعنی ما را در حرفه خودمان قبول داشته باشند.

معاون اجتماعی ناجا تأکید کرد: باید به این باور برسیم که رفتار و گفتار یکایک کارکنان نمایانگر منش و رفتار مجموعه پلیس است؛ اگر یک مأمور با مردم رفتار مناسبی نداشته باشد ذهنیت جامعه نسبت به کلیه کارکنان ناجا منفی می شود و موجبات نقصان منزلت و سرمایه اجتماعی سازمان می گردد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه امروز جنگ قدرت ها نیست بلکه جنگ رسانه هاست اشاره و بیان کرد: باید ضمن تعامل تنگاتنگ با رسانه ها از ظرفیت بی بدیل آنها در راستای انجام مأموریت ها و همراه سازی مردم و جلب سرمایه های اجتماعی بهره ببریم و ممنون آنان باشیم، طبیعتا رسانه ها چندمتری جلوتر از مسئولان هستند و در واقع افق های جلوتر را عیان می نمایند و البته این مهم می بایستی در سایه تعامل و نظارت صورت پذیرد که بیشترین آورده را برای افزایش امنیت در جامعه داشته باشد.

سردار منتظر المهدی مجددا به مباحث مراقبت و اصلاح رفتار رسانه ای تأکید نمود و گفت: یادمان نرود که امروزه در اتاقی هستیم که دور تا دور آن دیوار شیشه ای هست و لاجرم همه رفتار ما می تواند در کسری از ثانیه رسانه ای شود و این طبیعت عصر حاضر و ارتباطات است و هر شهروند می تواند خود یک رسانه باشد و البته این نمی بایست خللی در انجام مأموریت ها ایجاد کند و جرأت ورزی را از مأمورین بگیرد. تعقل ، تفکر، تدبر و تأمل و دوراندیشی و سپس اقدام با طیب خاطر ، یقینا ضریب خطا را کاهش می دهد و هیچ جای نگرانی در انجام آن نیست.

دکتر منتظرالمهدی در بخش دیگر از سخنانش بر تعامل با سازمان های "مردم نهاد" تأکیدکرد و گفت: در قبل از جنگ جهانی، کنفوانسیون های دنیا ناظر بر صلح و جنگ بود ولی در طی دهه های اخیر اغلب کلید واژه های آن مبتنی بر شفافیت ، پاسخگویی ، مصالحه و مشارکت مردمی است و دنیا در آینده به دست سازمان های بین المللی مدیریت می شود و دولتمردان برای نفوذ در آن تلاش می کنند و البته در این اثناء نباید سازمان های مردم نهاد و NGO ها و تشکل ها را نادیده گرفت و نقش آنان را ناچیز تلقی کرد بلکه باید در کنار آنها هم حمایت و هم نظارت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمره 7 میدم

    • بدون نام

      رضایت مندی مردم با دادن امکانات بیشتر به پلیس گامی جهت خدمت به مردم

    • بدون نام

      من یک معلول هفتاد درصدم در اتفاقاتی که در امسال برایم افتاد عملکرد پلیس در کمک به من انقدر غیر منتظره بود که نمره صفر هم نمی دهم ،

    • محمد نقی مهجور

      من بیست میدهم چون برای امنیت این کشور خیلی ها شون شهید شدن درود به روان پاک شهدای این سر زمین

    • بدون نام

      ۲۰

    • بدون نام

      درس چیه حساب چیه هندسه و کتاب چیه

    • مصطفی شریف

      من نمره نوزده میدهم

    • بدون نام

      سخنگوی ناجا بیخود کرد چاپلوسی نکن چراازخود پرسنل بدبخت ناجا نمی پرسی که چه وضعی دارن اینا مگه پلیس این کشور نیستن مگه خانواده ندارن چه استرس و فشار کاری که دارن امنیت این مملکتو تامین میکنن توفقروفلاکت زندگی کنن چراباید اینقدر بدبخت باشن

    • بدون نام

      واقعا نمیشه نمره داد چون هر پلیسی تو هر استان و شهری اخلاق خاص خودشو داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج