۴۸۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت

احمدی‌نژاد: نوکری ما تمام شود، می رویم

رییس‌جمهور با بیان اینکه عده‌ای بدون آنکه بتوانند از سیاست‌های اصلی دولت ایراد بگیرند با ماجراسازی‌های فرعی و پوچ به دولت حمله می‌کنند، خاطر نشان کرد: محور کار دولت تلاش صادقانه و مخلصانه برای مردم در جهت عدالت و آرمان‌های انقلاب بدون توجه به جوسازی‌هاست.

رییس‌جمهور با بیان اینکه عده‌ای بدون آنکه بتوانند از سیاست‌های اصلی دولت ایراد بگیرند با ماجراسازی‌های فرعی و پوچ به دولت حمله می‌کنند، خاطر نشان کرد: محور کار دولت تلاش صادقانه و مخلصانه برای مردم در جهت عدالت و آرمان‌های انقلاب بدون توجه به جوسازی‌هاست.

محمود احمدی‌نژاد عصر دیروز (یکشنبه) در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه مخالفان تا به حال نتوانستند به سیاست‌های دولت در زمینه ‌های اقتصاد، عمران، علمی، پژوهشی، خارجی،‌ صنعتی، کشاورزی و زیربنایی ایراد جدی وارد کنند، گفت: البته این حرف به معنای آن نیست که بعضا اشکالی در کار دولت وجود نداشته باشد اما ایرادات آنقدر کوچک است که کسی نتوانسته روی آنها مانور بدهد چرا که اگر ایراد بزرگی وجود داشت مخالفان حتماً با تمسک به آن به میدان می‌آمدند.

وی با اشاره به شعار دولت مبنی بر کار، نوکری مردم، خدمت و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها تاکید کرد: دولت تا آخرین ثانیه‌های فرصت خدمت‌گذاری این شعارها را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد:اعضای دولت بدون ادعا و منتی به دنبال کار و خدمت به مردم هستند و فقط به دنبال نوکری مردم هستند و هر وقت زمان نوکری تمام شود هم، بی‌ادعا کنار می‌کشند ولی تا وقتی هستند یک ثانیه را برای کار از دست نخواهند داد.

احمدی‌نژاد افزود: همانگونه که بارها تاکید کرده‌ام هیات وزیران و اعضای ستادی دولت اجازه نمی‌دهند که دیگرانی بنشینند و با فضاسازی و غوغا سالاری برای آنان دستور کار روزانه تهیه کنند؛ دولت بر اساس دستور کار روشن خود یعنی برنامه پنجم، قانون بودجه و سیاست‌های کلی دولت حرکت می‌کند و به فضل الهی هم همه شرایط برای ساختن کشور مهیاست.

احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: البته این معنای آن نیست که اگر مسأله‌ای مربوط به مصالح ملت مطرح شود از طرف دولت مورد بی‌توجهی قرار گیرد و روابط عمومی‌ها باید مواردی از این دست را جدا کرده و اگر نظر سازنده، تحلیل درست و یا پیشنهاد خوبی ارائه داده شده است را به مسئولان منتقل کنند تا به آن رسیدگی شود و خواسته‌ها و مطالبات مردم روی زمین نماند.

رییس‌جمهور با ارائه آمار ضریب جینی که نشان‌دهنده فاصله دهک‌های درآمدی در کشور است، گفت: این عدد در ابتدای روی کار آمدن دولت نهم ۴۲ درصد بود که سال قبل به ۳۸ درصد رسیده و پیش‌بینی مرکز آمار این است که اگر با همین شرایط کارها ادامه پیدا کند، این عدد تا پایان تابستان به ۳۴ درصد برسد در حالی که هدف نهایی برنامه پنجم رسیدن این عدد به ۳۵ درصد بوده است و رسیدن به ۳۰ درصد دور از دسترس نیست که یک مطلوبیت نسبی در زمینه فاصله طبقاتی نیز محسوب می‌شود.

احمدی‌نژاد کاهش فاصله طبقاتی را ناشی از تلاش‌های هیات دولت دانست و افزود: ایجاد اشتغال، فاصله طبقاتی را کم می‌کند و وقتی با همت مجموعه دولت امکانات و سرمایه‌گذاری‌ها به صورت عادلانه در سطح کشور توزیع شد به طور طبیعی فاصله طبقاتی کاهش یافت اما عده‌ای بدون آنکه توجه و دقت کنند مرتب ایراد می‌گیرند که دولت به دنبال توزیع فقر است در حالی که دولت در حال توزیع ثروت است.

منبع: شفاف

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

احمدی‌نژاد: نوکری ما تمام شود، می رویم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج